Οι απαιτήσεις για ηλεκτρική ενέργεια στα σύγχρονα αυτοκίνητα αυξάνονται συνεχώς, ειδικά στα υβριδικά με τους κατασκευαστές να αναζητούν αποδοτικούς τρόπους για την επαναφόρτιση των μπαταριών. Η σκέψη είναι απλή: ότι περιστρέφεται, ότι παλινδρομεί μπορεί να συνδυαστεί με το επαγωγικό φαινόμενο…
- Μία ομάδα μηχανικών από το Stony Brook University υποστηρίζει πως το πολύ 16% από την απόδοση του κινητήρα χρησιμεύει για την κίνηση του αυτοκινήτου καθώς το υπόλοιπο αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση, στην αντίσταση κύλισης, στις θερμικές απώλειες κ.α.
- Το πανεπιστήμιο MIT είχε παρουσιάσει παλαιότερα ένα αμορτισέρ που η παλινδρόμησή τους κινούσε μία υδραυλική αντλία που οδηγούσε μία μικρή γεννήτρια. Εξαιρετικά πολύπλοκο… Οι μηχανικοί του Stony Brook σκέφτηκαν πως στον στο κοίλο του εξωτερικού κυλίνδρου θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σειρές από μόνιμους μαγνήτες που θα παλινδρομούσαν πάνω από τις περιελίξεις στην επιφάνεια του εσωτερικού κυλίνδρου (που περιέχει το βάκτρο και το υδραυλικό υγρό).
- Το μαγνητικό πεδίο και η κίνηση δημιουργούν τάση που κυμαίνεται από 5 έως 64 watt. Από τι εξαρτάται η τιμή της τάσης; Μα, από το οδόστρωμα. Όσο πιο κακής ποιότητας είναι, τόσο μεγαλύτερο το σκαμπανέβασμα των αμορτισέρ, τόσο μεγαλύτερη και η τάση. Η όλη ιδέα μπορεί να ακούγεται απίθανη αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Ποιος περίμενε πριν από μερικές δεκαετίες πως μία BMW (EfficientDynamics) θα παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια κατά την τροχοπέδηση της;