Τον Σεπτέμβριο η γερμανική εταιρία είχε παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη μία πανάλαφρη δαγκάνα φρένων…
- Οι περισσότεροι μπορεί να γνωρίζουν την Continental για τα ελαστικά της αλλά οι ψαγμένοι θα ξέρουν πως η εν λόγω εταιρία αποτελεί τον βασικό προμηθευτή πολλών ηλεκτρονικών και μηχανικών εξαρτημάτων. Έχουν περάσει περίπου δύο μήνες μετά την παρουσίαση μίας πρωτότυπης δαγκάνας φρένων καθώς η Continental μελετά την παραγωγή της την επόμενη διετία με χρήση σε αστικά αυτοκίνητα. Η μονομπλόκ δαγκάνα προορίζεται κυρίως για τον εμπρός άξονα ενώ αν τοποθετηθεί και στους τέσσερις τροχούς εξοικονομούνται συνολικά 6 kg προς όφελος των επιδόσεων και της κατανάλωσης.
- Το βασικό χαρακτηριστικό της πρωτότυπης δαγκάνας είναι πως ζυγίζει περίπου 1,5 kg λιγότερο από μία συμβατική μειώνοντας δραματικά την μη αναρτώμενη μάζα βελτιώνοντας σημαντικά τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης. Σε ένα αλουμινένιο ενιαίο σώμα (μονομπλόκ) εσωκλείονται τέσσερα πιστόνια (δύο σε κάθε πλευρά). Πέρα από το βάρος η εταιρία κάνει λόγο για μικρότερη δύναμη πέδησης και τόσο μικρές ανοχές ανάμεσα στο τακάκι και τον δίσκο που βελτιώνει το φρενάρισμα και την αίσθηση που έχει ο οδηγός.