Πριν από μερικούς μήνες είχαμε γράψει για το σύστημα απενεργοποίησης των δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους της νέας γενιάς 1.4 TSI της VW.
- Πρόσφατα η Audi έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο που δείχνει αναλυτικά τη λειτουργία του συστήματος COD (Cylinder On Demand) και τον τρόπο με τον οποίο το Valvelift αποδεσμεύει τα έκκεντρα από τις βαλβίδες των δύο μεσαίων κυλίνδρων (2+3). Έτσι, οι βαλβίδες κλείνουν αφού οι κύλινδροι έχουν γεμίσει φρέσκο αέρα και αφού έχει διακοπεί ο ψεκασμός και η ανάφλεξη.
- Για όσους ενδιαφέρονται για το μικρότερο μοντέλο της Audi και για όσους θέλουν την πιο πρακτική πεντάθυρη έκδοση να πούμε πως ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης οι οποίες φαίνονται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα.
Κινητήρας | Ισχύς | Μετάδοση | Τιμή (€) |
1.2 TFSI Attraction | 86 PS | Μηχανικό 5 σχέσεων | 16.800 |
1.4 TFSI Attraction | 122 PS | Μηχανικό 6 σχέσεων | 19.000 |
1.4 TFSI Attraction | 122 PS | Αυτόματο S tronic | 21.000 |
1.4 TFSI Ambition | 185 PS | Αυτόματο S tronic | 27.100 |
1.6 TDI Attraction | 90 PS | Μηχανικό 5 σχέσεων | 19.300 |
1.6 TDI Attraction | 90 PS | Αυτόματο S tronic | 21.300 |