Το ιταλικό στούντιο σχεδιασμού παρουσιάζει στη Γενεύη το πρωτότυπο Parcour που εκφράζει την άποψη της εταιρίας για το GTτου αύριο…
Η Italdesign στοχεύει στην δημιουργία ενός σπορ crossover μοντέλου με επιθετικές γραμμές και χαρακτηριστικά που να του παρέχουν την δυνατότητα να κινείται σε κάθε έδαφος. Έτσι, το μήκος του είναι 4,35 m, το πλάτος του 2,08 m ενώ το στάνταρ ύψος 1,34 m καθώς η απόστασή του αμαξώματος από το έδαφος είναι μεταβλητή (από 210 έως 330 mm). Η απόσταση αυξομειώνεται μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο ταμπλό ενεργοποιώντας ένα υδραυλικό μηχανισμό.
italdesign-parcour_concept_2013_1000-1
italdesign-parcour_concept_2013_1000-2
italdesign-parcour_concept_2013_1000-3
italdesign-parcour_concept_2013_1000-4
italdesign-parcour_concept_2013_1000-5
italdesign-parcour_concept_2013_1000-6
italdesign-parcour_concept_2013_1000-7
italdesign-parcour_concept_2013_1000-8
italdesign-parcour_concept_2013_1000_22-1
italdesign-parcour_concept_2013_1000_22-2
Η ανάρτηση είναι με ράβδους ώσης (push rod) η οποία χρησιμοποιείται σε σπορ, GT και μονοθέσια της F1. Στις push road αναρτήσεις ένας βραχίονας συνδέεται με το ψαλίδι συμπιέζοντας το ελατήριο μέσω ενός μοχλού. Στο σύστημα της Italdesign o βραχίονας έχει αντικατασταθεί από ομόκεντρη συναρμογή ελατηρίου/αμορτισέρ (coilover) ενώ υπάρχουν δύο τέτοια στοιχεία σε κάθε τροχό. Στην άσφαλτο η ανάρτηση συμπεριφέρεται όπως σε ένα κλασικό GT με διπλά ψαλίδια ενώ σε off road συνθήκες ο μοχλός ξεκλειδώνεται και τα οκτώ αμορτισέρ λειτουργούν μαζί προσφέροντας καλύτερο κράτημα. Τώρα ποιός θα χρησιμοποιήσει σκληρά πέρα από την άσφαλτο ένα πανάκριβο crossover με V10 της Lamborghini είναι άλλη υπόθεση.