NEA

Italdesign Parcour, με επετειακό crossover GT!

Italdesign-Parcour_Concept_2013_1000 (1)

Το ιταλικό στούντιο σχεδιασμού παρουσιάζει στη Γενεύη το πρωτότυπο Parcour που εκφράζει την άποψη της εταιρίας για το GTτου αύριο…

Italdesign-Parcour_Concept_2013_1000 (5)Τα 45 χρόνια λειτουργίας ολοκληρώνει φέτος η Italdesign Giugiaro η οποία πλέον έχει ενταχθεί στον όμιλο της Volkswagen. Για αυτό το λόγο του πρωτότυπο Parcour βασίζεται σε ένα crossover πλαίσιο του γερμανικού ομίλου με σχεδιαστικές γωνίες που παραπέμπουν σε Lamborghini δίνοντας έμφαση στο design της πίσω κολόνας. Διόλου τυχαίος ο συσχετισμός με την Lambo καθώς το διθέσιο Parcour εξοπλίζεται με κινητήρα της εταιρίας (της Lamborghini), συγκεκριμένα με τον V10 5.2 που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο και αποδίδει 550 PS και 540 Nm ροπής. Ισχύς αρκετή ώστε τα 0-100 km/h να επιτευχθούν σε 3,4 sec και η τελική να αγγίξει τα 320 km/h.

Η Italdesign στοχεύει στην δημιουργία ενός σπορ crossover μοντέλου με επιθετικές γραμμές και χαρακτηριστικά που να του παρέχουν την δυνατότητα να κινείται σε κάθε έδαφος. Έτσι, το μήκος του είναι 4,35 m, το πλάτος του 2,08 m ενώ το στάνταρ ύψος 1,34 m καθώς η απόστασή του αμαξώματος από το έδαφος είναι μεταβλητή (από 210 έως 330 mm). Η απόσταση αυξομειώνεται μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο ταμπλό ενεργοποιώντας ένα υδραυλικό μηχανισμό.

Η ανάρτηση είναι με ράβδους ώσης (push rod) η οποία χρησιμοποιείται σε σπορ, GT και μονοθέσια της F1. Στις push road αναρτήσεις ένας βραχίονας συνδέεται με το ψαλίδι συμπιέζοντας το ελατήριο μέσω ενός μοχλού. Στο σύστημα της Italdesign o βραχίονας έχει αντικατασταθεί από ομόκεντρη συναρμογή ελατηρίου/αμορτισέρ (coilover) ενώ υπάρχουν δύο τέτοια στοιχεία σε κάθε τροχό. Στην άσφαλτο η ανάρτηση συμπεριφέρεται όπως σε ένα κλασικό GT με διπλά ψαλίδια ενώ σε off road συνθήκες ο μοχλός ξεκλειδώνεται και τα οκτώ αμορτισέρ λειτουργούν μαζί προσφέροντας καλύτερο κράτημα. Τώρα ποιός θα χρησιμοποιήσει σκληρά πέρα από την άσφαλτο ένα πανάκριβο crossover με V10 της Lamborghini είναι άλλη υπόθεση.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!