Maserati, σχεδόν έτοιμη η νέα Ghibli!

new-maserati-ghibli-2014-render

Στα άμεσα πλάνα της ιταλικής φίρμας περιλαμβάνεται η παραγωγή ενός “προσιτού” σεντάν επαναφέροντας την διάσημη ονομασία Ghibli…

Εκτός απροόπτου, προς το τέλος του μήνα (20-29/4) η νέα Ghibli θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Σαγκάη (εκεί τρέχει το… χρήμα καθώς θα παρουσιαστεί -μεταξύ άλλων πανάκριβων κατασκευών- και το Vulcano) ενώ αργότερα τον Σεπτέμβριο έχει προγραμματισθεί και το πανευρωπαϊκό της ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Ο ερχομός της Ghibli αυτόματα θα τοποθετήσει την Maserati στα χωράφια ανταγωνιστικών μοντέλων, όπως είναι η BMW M5, το Audi RS6, την Porsche Panamera, την Μercedes E63 AMG και τη Jaguar XFR, ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθήσει να τη βοηθήσει να ανέβει σταδιακά στις 50.000 μονάδες ετησίως (από σχεδόν 7 που είναι τώρα). Στο εγχείρημα αυτό πάντως καθοριστικό ρόλο θα παίξουν δύο άλλα μοντέλα: καταρχήν το SUV της μάρκας, που θα λέγεται Maserati Levante και στη συνέχεια, το 2015, ένα μικρό σπορ μοντέλο που θα βασίζεται στην Alfa Romeo 4C.

Μέχρι τότε πάντως το μεγάλο νέο θα είναι η Ghibli, που εξελίχθηκε παράλληλα με την Quattroporte κι ως εκ τούτου βασίζεται σε μια πιο κοντή εκδοχή του ίδιου πλαισίου. Έτσι το μήκος της δεν θα διαφέρει από αυτό των άμεσα ανταγωνιστών της και θα είναι 4,90 m. Από κει και πέρα οι χώροι στο πίσω κάθισμα θα είναι άνετοι αλλά όχι βέβαια τόσο όσο στην Quattroporte που είναι και +30 εκατοστά πιο μεγάλη.

Οδηγούμε την Mercedes-Benz E 63 AMG S 4MATIC!

Με την τελευταία θα μοιράζεται και τους κινητήρες, τον 3.0 V6 και το μεγαλύτερο 3.8 V8, που για την περίσταση θα αποδίδουν, με τη βοήθεια 2 turbo, 385 και 480 PS αντίστοιχα. Παράλληλα η γκάμα θα περιλαμβάνει, για πρώτη μάλιστα φορά σε Maserati και μια έκδοση diesel, με κινητήρα μια βελτιωμένη εκδοχή του τρίλιτρου που χρησιμοποιείται από την Jeep και την Chrysler. Η ροπή, ανεξαρτήτως καυσίμου, θα καταλήγει μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF, στους πίσω τροχούς, ενώ με επιπλέον χρέωση η νέα Maserati Ghibli θα μπορεί να είναι και τετρακίνητη.

Με τη συνεργασία του carzine.gr
Exit mobile version