Η γερμανική εταιρία δουλεύει πάνω σε ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα συνδυαστεί με νέο ντίζελ κινητήρα απόδοσης 100 kW/lt!
Ο προηγμένος τεχνολογικά ντίζελ κινητήρας θα διαθέτει ένα επαναστατικό σύστημα common rail που με την βοήθεια ενός e-booster θα διατηρεί την πίεση στο κύκλωμα στα 3.000 bar! Υπενθυμίζεται πως η Volvo (πιθανώς πρόκειται για συνεργασία με την Bosch) έχει ανακοινώσει νέα γενιά ντίζελ με 2.500 bar ενώ ο όμιλος PSA έχει εισάγει νέου τύπου καταλυτικά συστήματα στην μάχη με τους ρύπους.