Η γερμανική εταιρία δουλεύει πάνω σε ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα συνδυαστεί με νέο ντίζελ κινητήρα απόδοσης 100 kW/lt!
Σε τεχνολογική παρουσίαση που έγινε πρόσφατα στη Βιέννη ο Dr. Martin Winterkorn, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen AG, έκανε λόγο για έναν υπεραποδοτικό πετρελαιοκινητήρα που θα αποδίδει 100 kW (136 PS) στο λίτρο και θα συνδυάζεται με 10-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου.
Ο προηγμένος τεχνολογικά ντίζελ κινητήρας θα διαθέτει ένα επαναστατικό σύστημα common rail που με την βοήθεια ενός e-booster θα διατηρεί την πίεση στο κύκλωμα στα 3.000 bar! Υπενθυμίζεται πως η Volvo (πιθανώς πρόκειται για συνεργασία με την Bosch) έχει ανακοινώσει νέα γενιά ντίζελ με 2.500 bar ενώ ο όμιλος PSA έχει εισάγει νέου τύπου καταλυτικά συστήματα στην μάχη με τους ρύπους.
2.500 bar και 3.000 bar είναι νούμερα εξωπραγματικά μια και οι προηγούμενες γενιές πήγαιναν με βήματα των 200 bar από τα 1400 στα 1600 και στα 1800 σε διάστημα σχεδόν μιας δεκαετίας.
Περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον να δούμε τις υλοποιήσεις.