VW, πόσο συμφέρει το shut-off;

Der neue Volkswagen Golf

Η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη βίντεο για το σύστημα ACT και εμείς αναρωτιόμαστε αν όντως συμφέρει η περισσότερη τεχνολογία…

«Το σύστημα ACT μειώνει την κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων» λέει η VW. Πόσο μεγάλο είναι το όφελος στην περίπτωση του Golf; Έχουμε και λέμε: τo Golf 1.4 TSI ACT αποδίδει 140 PS, με 0-100 km/h σε 8,4 sec, μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,7 lt/100 km και 109 g/km CO2. Το Golf 1.4 TSI δίχως το ACT αποδίδει 122 PS, με 0-100 km/h σε 9,3 sec, μέση τυποποιημένη κατανάλωση 5,2 lt/100 km και 120 g/km CO2.

Ισχύς & ροπή, παράλληλοι βίοι…

Το 1.4 TSI ACT στην έκδοση Generation κοστίζει 21.250€ ενώ το 1.4 TSI στην ίδια έκδοση στοιχίζει 20.000€. Όπως θα διαβάσετε σε μερικές μέρες στην σχετική δοκιμή μας το Golf ACT είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με έναν εξαιρετικό κινητήρα. Εδω μπορείτε να διαβάσετε ένα αναλυτικό άρθρο για το σύστημα ACT (Active Cylinder Management).

Πόσο CO2 «εκπέμπει» το EV σας;

Ωστόσο, πρακτικά οι διαφορές στην κατανάλωση είναι πολύ μικρότερες από ότι στα χαρτιά και πολύ μεγαλύτερη στην τσέπη του καθενός εξανεμίζοντας το όποιο όφελος εξοικονόμησης καυσίμου. Και αν… την έχετε δει ντίζελ, τότε γνωρίζοντας πως η έκδοση 1.6 TDI Generation (με τους 105 PS, 3,8 lt/100 km και 99 g/km CO2) κοστίζει 21.700€ τότε η πλάστιγγα γέρνει όλο και λιγότερο προς τη μεριά ACT.

Η ανασφάλεια της ασφάλειας!

Εδώ τίθεται και το ερώτημα πόσο ωφελούν ορισμένες τεχνολογίες σε μικρά σε χωρητικότητα μηχανικά σύνολα. Για παράδειγμα η απενεργοποίηση των κυλίνδρων σε έναν V6 έχει πολύ μεγαλύτερο νόημα από ότι σε ένα τετρακύλινδρο 1.400άρη μοτέρ ενώ ιδιαίτερης προσοχής χρίζει η αγορά ενός μικρού πετρελαιοκίνητου σε ότι αφορά την διαφορά κόστους κτήσης με ένα βενζινοκίνητο.

COD, το ACT της Audi στο Α1!

Exit mobile version