Audi, νέο Α4 με 1.400άρη TSI!

Audi-A4_2013_1000t

Η γερμανική εταιρία προετοιμάζεται για το 2014 ρίχνοντας στην αγορά ένα ολοκαίνουργιο A4 με μικρότερους και αποδοτικότερους κινητήρες…

Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα του τωρινού Α4 είναι το downsizing που οι σημαντικότεροι αντίπαλοί του (BMW 3, Mercedes C180, Volvo S60) τηρούν πλέον πιστά με 1.600άρηδες βενζινοκινητήρες. Και αυτό διότι για λόγους prestige συνειδητά οι άνθρωποι της Audi είχαν επιλέξει από πλευράς βενζίνης τον 1.8 TFSI (με 122 PS) και τον 2.0 TDI (από 120 PS).

VW, εξελίσσει 10τάχυτο DCT με υπεραποδοτικό ντίζελ!

Φυσικά αυτή η τακτική δεν έχει πλέον νόημα και από το νέο Α4 όλα θα αλλάξουν μιας και η βασική έκδοση θα κινείται από τον 1.4 TSI με το σύστημα ACT και ισχύ 140 PS. Πιθανώς και από τον μικρότερο μιας και η έκδοση με τους 122 PS δεν θα έχει κανένα πρόβλημα (θυμηθείτε πως τοποθετείται ακόμη και στην Skoda Superb!). Το 2015 θα δούμε και υβριδική έκδοση με το αναβαθμισμένο σύστημα του Q3 Hybrid που θα είναι και plug-in με θεωρητική ηλεκτροκίνητη αυτονομία 40-50 km.

Audi Crown Gear, η μετεξέλιξη του Torsen!

Πιθανώς, η υβριδική έκδοση να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες συνθέτοντας το πρώτο e-Quattro αλλά ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως κάτι. Χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB  το νέο Α4 θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο προς όφελος κατανάλωσης, επιδόσεων και ρύπων ενώ θα υπάρξει και έκδοση Vario με μακρύτερο μεταξόνιο που θα προορίζεται για αγορές όπως η κινεζική.

Exit mobile version