
Το ιαπωνικό SUV υποδέχεται τον νέας γενιάς 1.5 dCi με καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου…

Εργοστασιακές μετρήσεις, πόσο αξιόπιστες είναι;
Συγκεκριμένα, το νέο μοτέρ αποδίδει 20 περισσότερα Nm, φτάνοντας τα 260 Nm συνολικά και με το 80% της ροπής να προσφέρεται από τις 1.500 rpm. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση πέφτει στα 4,2 lt/100 km με στάνταρ το σύστημα start/stop ενώ η εκπομπή CO2 μειώνεται στα 109 g/km. Επίσης, το τελευταίας γενιάς common rail εξασφαλίζει πιο ήσυχη λειτουργία ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στην έκδοση 1.5 dCi αναλογεί το 40% των πωλήσεων του Juke από το 2010.