Περισσότερα στοιχεία για την Alfa Romeo Spider!

alfa 2015 234 (2)

H ιταλική εταιρία σχεδιάζει την επιστροφή της στα προσιτά roadster με τη νέα Spider που θα μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη με το επερχόμενο Mazda MX-5…

Η Alfa Romeo στα επόμενα χρόνια αναμένεται να γυρίσει σελίδα επιστρέφοντας σε πραγματικά σπορ γονίδια και τις πισωκίνητες πλατφόρμες, όπως είχαμε γράψει πριν από μερικές μέρες. Σε αυτή την αλλαγή θα συμμετάσχει και η νέα Spider, έστω και αν κατασκευάζεται στην Ιαπωνία δίπλα στο επερχόμενο Mazda MX-5 το οποίο μάλλον θα προηγηθεί με το λανσάρισμα του να έχει προγραμματισθεί αρχές 2015 (και τέλη της Spider).

Την σχεδίαση του αμαξώματος έχει αναλάβει ο επικεφαλής σχεδιασμού στη Alfa Romeo και στην Maserati ο οποίος συνεργάζεται στενά με αποσπασμένο στούντιο στην Ιαπωνία. Και όπως καταλαβαίνει κανείς θα περιμένουμε να δούμε ένα μοντέλο με μεταμοντέρνα αισθητική που σχεδιαστικά θα προσεγγίζει την 4C. Και όχι την αυθεντική «Duetto» του Pininfarina (κατά την δεκαετία του 1960, στην δεξιά φωτογραφία), ούτε το πρωτότυπο Duettotanta (2010) που βλέπετε στην κάτω φωτογραφία.

Το απόβαρο θα κυμαίνεται στα 1.000.1100 kg ενώ το βασικό δομικό στοιχείο του πλαισίου θα είναι ο χάλυβας αλλά με έξυπνη μορφοποίηση και χρήση άλλων υλικών ώστε το βάρος να διατηρείται στα χαμηλά επίπεδα. Επίσης, η Spider θα εξοπλίζεται με δικούς της τούρμπο κινητήρες σε αντίθεση με το Mazda MX-5 ελπίζοντας αρκετοί πως μέχρι τότε η ιαπωνική εταιρία θα έχει ένα δυνατό downsizing βενζινοκινητήρα σε αντίθεση με τους τωρινούς SkyActiv που είναι προφανώς άκαιροι για τα ευρωπαϊκά σταθμά.

Έτσι, κάτω από το καπό της Spider θα δούμε τον αναβαθμισμένο 1.4 TB τεχνολογίας MultiAir με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη TCT ενώ η κορυφαία έκδοση με τον 1.75 TB. Πάντως, τα δύο μοντέλα δεν θα είναι τόσο ίδια όσο ακούγεται μιας και θα διαθέτουν διαφορετικό set up, εντελώς άλλο αμάξωμα και «εσωτερικούς» κινητήρες.

Exit mobile version