Η γερμανική εταιρία παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα υποβοήθησης που τοποθετείται ανάμεσα στα start/stop και σε ένα πλήρως υβριδικό.
Όπως και να ‘χει τα start/stop συμβάλλουν και αυτά στην εξοικονόμηση καυσίμου (όσο μικρή και αν είναι αυτή, εδώ παίζει ρόλο το περιβάλλον κίνησης) ενώ πλέον πολλοί κατασκευαστές τα περιλαμβάνουν στάνταρ (ανάλογα με τη έκδοση κινητήρα ή εξοπλισμού).
Επιπρόσθετα, το BRS εκτελεί καθήκοντα συστήματος start/stop ενώ μπορεί να απομονώνει τον παλινδρομικό κινητήρα από την μετάδοση ώστε το όχημα να ρολάρει ελεύθερα με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Άσχετο-σχετικό: στην κατηφόρα όταν ένας οδηγός επιλέξει «νεκρά» το μοτέρ εξακολουθεί να καταναλώνει καύσιμο (σε ρελαντί ρυθμό) σε αντίθεση με όταν έχει «κουμπωμένη» σχέση όπου διακόπτεται ο ψεκασμός. Για το βέλτιστο αποτέλεσμα ο οδηγός πρέπει να εκτιμήσει την κλίση της κατηφόρας δηλ. αν η κατηφόρα είναι τόσο μεγάλη ώστε να υπερνικηθούν οι τριβές της μετάδοσης.
