Κατά τα υπόλοιπα να υπενθυμίσουμε πως το NSX θα είναι υβριδικό. Η Honda έκανε την αρχή λανσάροντας το πρώτο υβριδικό με μηχανικό κιβώτιο (το νέο CR-Z) και πλέον η Honda έχει ως στόχο να κατασκευάζει υβριδικά που να είναι πιο απολαυστικά στην οδήγηση.
Στο SH-AWD (εδώ το 1ης γενιάς) νέας γενιάς τους εμπρός τροχούς θα κινούν δύο ηλεκτροκινητήρες συνθέτοντας ένα είδος καλωδιακής τετρακίνησης. Αξιοσημείωτο είναι πως το NSX θα έχει τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες όπου ο τρίτος και μεγαλύτερος θα βρίσκεται παράλληλα και ανάμεσα σε ένα νέας γενιάς V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού και σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα έχει πιθανώς επτά σχέσεις.