H Jeep στα χρώματα του πολέμου!

Jeep-Renegade-Cherokke-Europe-2

Η αμερικανική εταιρία με ιταλική χείρα βοηθείας ξεθάβει το τσεκούρι του πολέμου με το μικρότερο μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της…

Αυτή τη φορά ο μπροστάρης της Jeep στην Ευρώπη δεν θα είναι ένας Ινδιάνος (το Cherokee) και ούτε κάποιος άλλος σχετικός με τους προκάτοχούς του. Ο λόγος για το Renegade, ένα από τα μικρότερα μοντέλα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Jeep και όσο υποτιμητικό και αν ακούγεται είναι ένα μοντέλο που προτάσσει τον off road χαρακτήρα (όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο) του και μπορεί να καλύψει το κενό του αείμνηστου Daihatsu Terios ακόμη και αν είναι κομματάκι ακριβότερο.

Ένα καλό ερώτημα στην περίπτωση του Renegade είναι γιατί οι ιθύνοντες της Jee στο Cherokee άλλαξαν εντελώς προσανατολισμό και πήγαν σε ένα πολύ προχωρημένο σχήμα, ενώ αντίθετα, στο μικρότερο και πιο νεανικό αν θέλετε, αποφάσισαν να διατηρήσουν πιο κλασικό οπτικά ύφος. Και μάλιστα με ένα «βαρέως τύπου» σύστημα τετρακίνησης για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρών off-road.
Μια καλή απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι σε μια κατηγορία που η Jeep μπαίνει για πρώτη φορά οφείλει να μην αφήσει καμία αμφιβολία για την προέλευση του μίνι SUV της, οπότε για αυτό ποντάρει τόσο έντονα και στην παράδοσή της. Το ότι υπάρχουν πολλά κοινά με το αναμενόμενο Fiat 500X δεν αλλάζει τίποτα στη συνταγή, ειδικά από τη στιγμή που το Fiat θα έχει σαφώς πιο light off road προσανατολισμό.

[accordion close=”1″ title=”To δελτίου Τύπου για το νέο Jeep Renegade“]

«Το ολοκαίνουργιο Jeep Renegade 2015 επεκτείνει την γκάμα της μάρκας και στοχεύει την παγκοσμίως γοργά αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV θέτοντας νέα στάνταρτ απόδοσης και οδηγικής συμπεριφοράς ενώ παράλληλα προσφέρει τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες που  περιμένει κανείς από τη Jeep®» σύμφωνα με τον Mike Manley, Πρόεδρο και CEO Jeep Brand, Chrysler Group LLC.

Πρωτόγνωρες εκτός δρόμου δυνατότητες / δύο νέα συστήματα τετρακίνησης

Επωφελούμενο από την εξελιγμένη τεχνολογία τετρακίνησης του Jeep Cherokee, το Renegate προσφέρει δύο από τα πιο εξελιγμένα και έξυπνα συστήματα τετρακίνησης στην κατηγορία, τα οποία εξασφαλίζουν κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες καθώς περνάνε το 100% της διαθέσιμης ροπής του κινητήρα στο έδαφος μέσω οποιουδήποτε τροχού έχει πρόσφυση.

Το Renegade είναι το πρώτο SUV με δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού (power take-off unit – PTU), συνεισφέροντας στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η εμπλοκή – απεμπλοκή του πίσω διαφορικού και η μετάδοση της κίνησης από τον εμπρός στον πίσω άξονα πραγματοποιείται αυτόματα με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της  ροπής αναλόγως των συνθηκών.

Και τα δύο συστήματα τετρακίνησης Jeep Active Drive και Jeep Active Drive Low περιλαμβάνουν το σύστημα Jeep Selec Terrain το οποίο παρέχει έως πέντε επιλογές οδήγησης (Αυτόματο – auto, κίνηση σε χιόνι – snow, κίνηση σε άμμο – sand, κίνηση σε λάσπη – mud και τέλος κίνηση σε βραχώδεις επιφάνειες  – rock η οποία διατίθεται μόνο στην έκδοση Trailhawk).

Trail Rated: έκδοση Renegade Trailhawk 4X4

Πρόκειται για την πιο ικανή εκτός δρόμου έκδοση του Renegade με τις καλύτερες στην κατηγορία δυνατότητες επί παντός εδάφους και μάλιστα πιστοποιημένη από την ίδια την εταιρεία ως «Trail Rated». Τα μοντέλα της Jeep που φέρουν τον χαρακτηρισμό «Trail Rated» περνούν μια σειρά από απαιτητικές δοκιμασίες, σχεδιασμένες ώστε να επιβεβαιώσουν την ικανοποιητική εκτός δρόμου απόδοση στα πιο δύσκολα εδάφη του πλανήτη.

Το Renegade Trailhawk διαθέτει:

Εξωτερική εμφάνιση

Από την αρχή, οι σχεδιαστές της Jeep ήξεραν πως το Renegade θα έπρεπε να προσφέρει τις καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες στην κατηγορία, σε συνδυασμό με διαστάσεις και αναλογίες αμαξώματος που θα ταίριαζαν σε αυτοκίνητο πόλης.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του βασίζεται στην ισχυρή προσωπικότητα του μεγαλύτερου Jeep Wrangler όπου οι στιβαρές φόρμες του αμαξώματος και οι  επιθετικές αναλογίες του επιτρέπουν τις καλύτερες στην κατηγορία γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης κωλυμάτων και γενικώς εξασφαλίζουν τις  καλύτερες  εκτός δρόμου δυνατότητες.

Ένα ακόμα μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία που προσφέρει το Renegade, είναι τα δύο αφαιρούμενα τμήματα της οροφής, τα οποία αποθηκεύονται εύκολα στο χώρο αποσκευών κι επιτρέπουν στους επιβάτες να απολαμβάνουν με ευκολία τον ανοιχτό ουρανό σε κάθε διαδρομή τους.

Νέο εσωτερικό με στιβαρή και ποιοτική εμφάνιση

Το σαλόνι του νέου Renegade αποπνέει δυναμισμό και ποιότητα τα οποία είναι παράγωγα της θρυλικής κληρονομιάς της Jeep. Οι καλοφτιαγμένες λεπτομέρειες, οι καινοτόμοι χρωματισμοί και τα υψηλής ποιότητας υλικά, η τεχνολογία, αλλά και οι έξυπνα τοποθετημένοι χώροι για μικροαντικείμενα, ήταν αποτέλεσμα της έμπνευσης που αντλήθηκε από τον σύγχρονο τρόπο ζωής και τα extreme sports. Το μοτίβο του εσωτερικού διάκοσμου του αυτοκινήτου έχει ονομασθεί από τους δημιουργούς του “Tek-Tonic”. Ο όρος αυτός περιγράφει τον διακριτικό  συνδυασμό μαλακών στην αφή επιφανειών με αδρές και λειτουργικές λεπτομέρειες.

Για παράδειγμα, η μαλακή επένδυση του ταμπλό και του πίνακα οργάνων που συνυπάρχει με απολύτως λειτουργικά στοιχεία, όπως η στιβαρή χειρολαβή μπροστά από τον συνοδηγό – ένα απαραίτητο εξάρτημα για τις εκτός δρόμου περιπέτειες. Μοναδικές λεπτομέρειες με επικάλυψη από ανωδιωμένο μέταλλο και έντονα χρώματα (όπως τα περιγράμματα των αεραγωγών) προέρχονται από extreme αθλητικό εξοπλισμό, ενώ το πρόσφατα εισαχθέν μοτίβο του «Χ» που συναντάμε στα πίσω φώτα αλλά και στα αφαιρούμενα τμήματα της οροφής του αυτοκινήτου, ενισχύουν τον έντονο «Tek-Tonic» χαρακτήρα της καμπίνας του.

Και για να είναι βέβαιο πως όλα τα πράγματα των επιβατών (αποσκευές, ή εξοπλισμός για σπορ) θα βρουν τον χώρο τους, το εσωτερικό του Renegade είναι σχεδιασμένο με την απαραίτητη ευελιξία. Το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι αφαιρούμενο και επιδέχεται διαφορετικές θέσεις τοποθέτησης που μεταβάλλουν το βάθος του πορτ-μπαγκάζ, ενώ η πλάτη του εμπρός δεξιού καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός για να αφήνει χώρο για τη φόρτωση μακριών αντικειμένων.

«My Sky»:  Συνεχίζοντας την παράδοση της Jeep στην ανοιχτή αυτοκίνηση από το 1941                                            

Μένοντας πιστό στην παράδοση του πρώτου Jeep της Willys, του 1941, το Renegade  προσφέρει κι αυτό την ελευθερία της ανοιχτής αυτοκίνησης στους επιβάτες του. Το σύστημα που αποκαλύπτει τον ανοιχτό ουρανό καλείται «My Sky» και αποτελείται από δύο αφαιρούμενα (είτε με χειροκίνητο, είτε με ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τρόπο) τμήματα της οροφής τα οποία φροντίζουν για την αμεσότερη επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον. Είναι κατασκευασμένα από συνθετικό ελαφρύ υλικό (πολυουρεθάνη και υαλονήματα) και αποθηκεύονται εύκολα στο πορτ-μπαγκάζ.

Αναρτήσεις: Ικανό στο χώμα, δυναμικό στην άσφαλτο!

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο πρωτίστως για να αποδίδει εκτός δρόμου, το νέο Renegade είναι το πρώτο μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου (small SUV) της Jeep. Διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, η οποία  έχει τέτοια γεωμετρία που επιτρέπει έως και 205 χλστ. διαδρομή στους τροχούς του και 200 χλστ ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (220 χλστ. στο Renegade Trailhawk). Το Renegade σηκώνει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των μικρών SUV με τις δυνατότητές του!

Η εκτεταμένη χρήση προηγμένων κραμάτων χάλυβα, σύνθετων υλικών και αναρίθμητων προσομοιώσεων συγκρούσεων, εξασφαλίζουν κορυφαία στρεπτική ακαμψία και την απαραίτητη αντοχή για τυχόν εκτός δρόμου αναζητήσεις και περιπέτειες. Το Renegade είναι το πρώτο Jeep που χρησιμοποιεί τα νέα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ (frequency selective damping – FSD) της Koni. Αυτά χαρίζουν στο αυτοκίνητο κορυφαίο κράτημα στο δρόμο και πολύ ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.

16 συνδυασμοί κινητήρων/μετάδοσης 

Το νέο Renegade θα διατίθεται με 16 στρατηγικά επιλεγμένους συνδυασμούς κινητήρων / μετάδοσης – οι περισσότεροι στην γκάμα των μοντέλων της Jeep – καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των διαφορετικών αγορών ανά τον κόσμο.

Οι επιλογές των συνδυασμών κινητήρων/μετάδοσης περιλαμβάνουν:

Το πρώτο μικρό SUV με «εννιάρι» αυτόματο κιβώτιο!

Συνδυάζεται είτε με τον βενζινοκινητήρα MultiAir2 Turbo των 1,4 λίτρων είτε με τον πετρελαιοκινητήρα MultiJet II των 2,0 λίτρων. Προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων όπως  γρήγορες εκκινήσεις, ομαλή απόδοση της ισχύος σε ταχύτητες ταξιδίου και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.

Αποκλειστικές για την κατηγορία τεχνολογίες

Στο νέο Jeep Renegade περιλαμβάνονται κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα που είναι εξαιρετικά χρήσιμα και ιδιαίτερα φιλικά στη χρήση από τον οδηγό και τους επιβάτες όπως το βραβευμένο σύστημα συνδεσιμότητας Uconnect Access, η οθόνη αφής Uconnect  και ο μεγαλύτερος στην κατηγορία έγχρωμος πίνακας οργάνων.

Το Renegade ενσωματώνει έως και 70 προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και προστασίας.

Η ενεργητική και παθητική ασφάλεια ήταν βασικός πυλώνας της εξέλιξης του νέου μοντέλου.  Στον σχετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, εκτός από το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) και τους επτά αερόσακους, περιλαμβάνονται συστήματα όπως η προειδοποίηση για αποφυγή  σύγκρουσης (Forward Collision Warning-Plus), η προειδοποίηση παρέκκλισης πορείας (LaneSense Departure Warning-Plus), το σύστημα παρακολούθησης των «τυφλών σημείων» των καθρεπτών (Blind-spot Monitoring), κάμερα οπισθοπορείας κ.α.

Η παγκόσμια δυναμική της Jeep  

Σχεδιασμένο στην Αμερική και κατασκευασμένο στην Ιταλία, το νέο Renegade δείχνει πως η εταιρία είναι προσηλωμένη στις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς κι επιδεικνύει το εύρος των σχεδιαστικών και κατασκευαστικών της δυνατοτήτων. Η τελική συναρμολόγηση του αυτοκινήτου γίνεται στο εργοστάσιο του Melfi, στην Ιταλία. Οι δε κινητήρες που το εξοπλίζουν κατασκευάζονται σε εργοστάσια της εταιρίας στις Η.Π.Α., Ιταλία και Βραζιλία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά

Αμάξωμα

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

1.4 MultiAir2  Turbo με Stop&Start (4Χ2)

Κυβισμός:                               1.368 κ.εκ.

Ισχύς:                                      138 ίπποι (103 kw)/5.000 σ.α.λ.

Ροπή:                                       230 N.m/1.750-3.250 σ.α.λ.

Δυνατότητα ρυμούλκησης:    1.000 κιλά

……………………………………………………………………..……………

1.4 MultiAir2 Turbo με Stop&Start (4X4)

Κυβισμός:                               1.368 κ.εκ.

Ισχύς:                                      168 ίπποι (125kw)/5.500 σ.α.λ.

Ροπή:                                       250 N.m/2.500 – 4.000 σ.α.λ.

Δυνατότητα ρυμούλκησης:    1.000 κιλά

……………………………………………………………………..…………

1,6 Liter E.TORQ με Start&Stop (4X2)

Κυβισμός:                               1.598 κ.εκ.

Ισχύς:                                      108 ίπποι (81kw)/5.500 σ.α.λ.

Ροπή:                                       152 N.m/2.500 -4.500 σ.α.λ.

Δυνατότητα ρυμούλκησης:    1.000 κιλά

……………………………………………………………………..……

1,6 Liter MultiJet II Turbodiesel με Start&Stop (4X2)

Κυβισμός:                               1.598 κ.εκ.

Ισχύς:                                      118 ίπποι (88kw)/4.000 σ.α.λ.

Ροπή:                                       320 N.m/1.750 σ.α.λ.

Δυνατότητα ρυμούλκησης:    1.000 κιλά

……………………………………………………………………..………

2.0 Liter MultiJet II Turbodiesel with Start&Stop (4X4)

Κυβισμός:                               1.956 κ.εκ.

Ισχύς:                                      138 ίπποι (103kw)/3.750 σ.α.λ.

167ίπποι (125kw)/3.750 σ.α.λ.

Ροπή:                                       350 N.m/1.500-2.500 σ.α.λ.

350 N.m/1.750-2.500 σ.α.λ.

Δυνατότητα ρυμούλκησης:    1.500 κιλά[/accordion]

Exit mobile version