NEA

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο Jeep Cherokee

2014 Jeep Cherokee Euro-spec (8)

Με δύο δίλιτρους πετρελαιοκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων το νέο Cherokee θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης…

Αρχές Μαρτίου το νέο Jeep Cherokee θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο ευρωπαϊκό κοινό με απαρατήρητες διαφορές σε ότι αφορά τον αισθητικό τομέα. Η σημαντικότερη είδηση αφορά στην προσθήκη δύο νεών 2λιτρων πετρελαιοκινητήρων με τον μικρότερο των 140 PS/350 Nm να συνδυάζεται με μηχανικό 6άρι κιβώτιο και τον μεγαλύτερο των 170 PS/370 Nm με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Επίσης, για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας διαθέτει δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού ώστε να βελτιώνει την κατανάλωση χρησιμοποιώντας το σύστημα 4κίνησης μόνο όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο ενώ υπάρχουν 3 προγράμματα  4κίνησης: τα  Active Drive I, Active Drive II & Active Drive Lock με κλείδωμα του πίσω διαφορικού για κορυφαίες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

[accordion close=”1″ title=”Το δελτίο Τύπου για το νέο Jeep Cherokee“]Το Jeep Cherokee είναι το νέο SUV της Jeep. Στην 4η γενιά του, το Cherokee εξελίχθηκε σε ένα εντελώς καινούργιο όχημα, προσφέροντας στους πελάτες του μία νέα προσέγγιση της φιλοσοφίας “Go anywhere, do anything” που εκπροσωπεί εδώ και πολλά χρόνια την Αμερικανική μάρκα. Το νέο Jeep Cherokee κινείται από τον εξαιρετικά οικονομικό 2λιτρο κινητήρα turbo diesel Multijet II, που συνδυάζεται με το νέο 9τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά φέτος στην 84η διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Διαθέτει μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό, μοναδική οδική συμπεριφορά, θρυλικές ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου – σαν γνήσιο  Jeep 4×4 -, κορυφαίας ποιότητας εσωτερικό, πρωτοποριακές τεχνολογίες, θέτει νέα πρότυπα οικονομίας & άνεσης, ενώ χαρακτηρίστηκε και σαν ‘best in class’ στην κατηγορία των μικρών 4Χ4 από τον οργανισμό Euro NCAP, αποσπώντας τη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του συγκεκριμένου οργανισμού.

Το νέο Jeep Cherokee θα διατίθεται πλέον, εκτός από τις 4κίνητες, και σε 2κίνητες εκδόσεις.  Είναι δε  το πρώτο SUV στην κατηγορία του με δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω άξονα (πίσω διαφορικού) με αποτέλεσμα τον δραστικό περιορισμό των απωλειών από την χρήση του συστήματος  4κίνησης όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο. Η εναλλαγή της κίνησης από 2κίνητο σε 4κίνητο γίνεται αυτόματα χωρίς να χρειάζεται καμία απολύτως επέμβαση από τον οδηγό.

Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από τον Απρίλιο του 2014 και θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις εξοπλισμού Longitude, Limited και Trailhawk. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον 2λιτρο Multijet II turbo diesel με 170 ίππους και – για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας – με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται με απόδοση 140 ίππων και συνδυάζεται με  χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.  Στις επιλογές θα περιλαμβάνονται επίσης και 2 βενζινοκινητήρες, ο V6 Pentastar των 3.2λιτ. με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και ο Tigershark MultiAir I-4 των 2.4 λίτ.

ΝΕΑ ΣΠΟΡ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Το νέο Jeep Cherokee διαθέτει εντελώς επαναστατικό σχεδιασμό; οι λείες επιφάνειες και οι απαλές σχεδιαστικές γραμμές του αμαξώματος δεν αποποιούνται τα παραδοσιακά σχεδιαστικά γνωρίσματα ενός Jeep, εξασφαλίζοντας παράλληλα και το αεροδυναμικό σχήμα και τη μοντέρνα εμφάνιση.

Οι σχεδιαστές της Jeep φρόντισαν να προσδώσουν ένα σύγχρονο χαρακτήρα στην εμφάνιση του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα και το DNA που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα προϊόντα με το όνομα Jeep. Το αεροδυναμικό αμάξωμα συνδυάζεται ιδανικά με τα προστατευτικά τμήματα του κάτω μέρους, που συμβάλλουν στην εικόνα ενός αυθεντικού οχήματος παντός εδάφους, όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα της Jeep. Ένα ακόμα σημείο που συντελεί στη διαμόρφωση της εικόνας του, είναι και οι τιμές των γωνιών πρόσβασης & αποχώρησης, που εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας.

Βασικό στοιχείο του εμπρός μέρους, χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε Jeep,  παραμένει η μάσκα με τις 7 γρίλιες, ενώ τα φωτιστικά σώματα διαθέτουν προβολείς με τεχνολογία LED.  Τα φώτα ημέρας DRL καθώς και οι προσφερόμενοι προβολείς τονίζουν ακόμα περισσότερο την προσωπικότητα του εμπρός μέρους. Από το πλάι ξεχωρίζουν τα τραπεζοειδή φουσκωμένα φτερά, ενώ στο πίσω μέρος διακρίνονται τα LED πίσω φωτιστικά σώματα και το λογότυπο της Jeep στο κέντρο. Το νέο Cherokee πατά σε 17άρες (εκδόσεις Longitude & Trailhawk), ή 18άρες (Limited) ζάντες που εξασφαλίζουν άνεση και δυνατότητες κίνησης σε κάθε τύπο εδάφους.

Τέλος, ο οδηγός και οι επιβάτες του μπορούν να απολαμβάνουν τον εξωτερικό φωτισμό χάρη στην 2πλή ηλιοροφή CommandView, που ξεκινά από το παρμπρίζ, εκτείνεται σε όλο το μήκος του ουρανού, και διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

ΝΕΟ ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Το εσωτερικό του νέου Cherokee διακρίνεται για την ποιότητα, τη φιλικότητα προς τον οδηγό και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι τραπεζοειδείς φόρμες στο ταμπλό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του εσωτερικού, ενώ η πρόσοψη της κεντρικής κονσόλας είναι εμπνευσμένη από την μπροστινή μάσκα του θρυλικού Willys Jeep του 1940. Έντονη επίσης είναι και η αίσθηση των ποιοτικών υλικών που αποκομίζει κανείς, είτε βλέποντας είτε αγγίζοντας οπουδήποτε στο εσωτερικό: επενδύσεις θυρών, πάνω μέρος ταμπλό, κεντρικό υποβραχιόνιο, είναι μερικά από τα σημεία που η ποιότητα των υλικών κάνει αισθητή την παρουσία της.

Το Jeep Cherokee διατίθεται με τρείς επιλογές εσωτερικής διακόσμησης : Morocco, Grand Canyon και  Vesuvio. Τα εμπρός καθίσματα στηρίζουν σωστά το σώμα και διαθέτουν μηχανισμό ρύθμισης με μνήμη, όντας ταυτόχρονα και θερμαινόμενα/αεριζόμενα. Οι επενδύσεις μπορεί να είναι υφασμάτινες (εκδ. Longitude), ή δέρμα Nappa (εκδ. Limited & Trailhawk), ή συνδυασμός δέρματος Nappa με ύφασμα  (εκδ. Trailhawk), ενώ το πίσω κάθισμα με δυνατότητα μερικής αναδίπλωσης 60/40, μπορεί να ρυθμιστεί και σε απόσταση, βοηθώντας έτσι και στην πλήρη εκμετάλλευση του χώρου των αποσκευών.

Ένας ακόμα τομέας στον οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι και η λειτουργικότητα του εσωτερικού, γεγονός που αποδεικνύεται από την ύπαρξη πολυάριθμων αποθηκευτικών  χώρων, όπως είναι ο ειδικός χώρος με καπάκι στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να αναδιπλωθεί, ενώ ανασηκώνοντας τη βάση του αποκαλύπτεται ένας ακόμα κρυφός αποθηκευτικός χώρος.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ

Η νέα γενιά του SUV της Jeep προσφέρει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών καινοτόμων συστημάτων τετρακίνησης (Jeep®  Active Drive I, Jeep® Active Drive II και Jeep® Active Drive Lock), τα οποία το αναδεικνύουν στον ηγέτη  της κατηγορία του, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Επιπλέον με την δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού – το μοναδικό στην κατηγορία του – συνεισφέρει στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η εμπλοκή-απεμπλοκή του πίσω διαφορικού και η μετάδοση της κίνησης από τον εμπρός στον πίσω άξονα,  πραγματοποιείται αυτόματα με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της  ροπής αναλόγως των συνθηκών.

Jeep Active Drive I

Διαθέσιμο στις εκδόσεις Longitude και Limited, το σύστημα μετάδοσης Jeep Active Drive I είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και αποτελείται από μια μονάδα μεταφοράς ισχύος (PTU) μονής σχέσης μετάδοσης, η οποία  αναλόγως των συνθηκών κατανέμει την ροπή είτε στους δύο είτε στους τέσσερις τροχούς ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης. Η μετάβαση στη τετρακίνηση πραγματοποιείται αυτόματα, εφόσον το σύστημα ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης ή μειωμένη ελκτική ικανότητα. Στην λειτουργία του το  Jeep Active Drive I αλληλεπιδρά με τα συστήματα Βrake Τraction και Electronic Stability Control (ESC). Ένας υγρός συμπλέκτης μεταφέρει την απαιτούμενη ροπή στο πίσω διαφορικό ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Jeep Active Drive II

Το σύστημα Jeep Active Drive II παρέχει επιπλέον στον οδηγό την επιλογή κοντών σχέσεων μετάδοσης. Με την επιλογή της 4-Low υποπολλαπλασιάζεται η σχέση μετάδοσης σε πιο αργή (2,92 : 1), χαρακτηριστικό ιδανικό για σκληρές συνθήκες εκτός δρόμου (βλ. αυξημένη ικανότητα αναρρίχησης) ή ρυμούλκησης σε γλιστερά εδάφη. Το Active Drive II συνεργάζεται με το σύστημα Selec Terrain το οποίο, επεμβαίνει στη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ ταυτόχρονα ελέγχει το κιβώτιο και το σύστημα ευστάθειας έτσι ώστε να μεταδίδεται η ροπή στους τροχούς που έχουν υψηλότερη πρόσφυση (διαθέσιμο στην έκδοση Cherokee Limited).

Jeep Active Drive Lock

Στάνταρτ στις εκδόσεις  Trailhawk, το σύστημα Jeep Active Drive Lock περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά του Active Drive II και επιπρόσθετα την επιλογή κλειδώματος του πίσω διαφορικού για μέγιστη ικανότητα αναρρίχησης ή ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες εκτός δρόμου. Το παραπάνω χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε όλες τις επιλογές του κοντού κιβωτίου, ενώ κλειδώνει αυτόματα στην επιλογή “Rock” του συστήματος Selec Terrain μεγιστοποιώντας την ικανότητα έλξης.

Ένα  επιπλέον ισχυρό ατού του νέου Cherokee, ακούει στην ονομασία Selec-Speed Control το οποίο σε συνεργασία με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) υποβοηθά αυτόματα στην κίνηση του οχήματος στην κατάβαση (Hill-ascent Control) ή την ανάβαση (Hill-descent Control) ανεξάρτητα κλίσης και εμποδίων. Το Selec-Speed Control είναι διαθέσιμο στον οδηγό όταν έχει επιλεγμένη την σχέση 4-Low μέσω ειδικού διακόπτη και διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος σταθερή σε ένα εύρος ταχυτήτων από 1,6 έως 8,5 χλμ./ώρα ανάλογα με την επιθυμία του χειριστή. Αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού στις εκδόσεις με το σύστημα μετάδοσης Jeep Active II και Trailhawk.

ΝΕΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΝΝΕΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το Jeep Cherokee είναι το πρώτο SUV στην κατηγορία του που προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο 9σχέσεων (στάνταρτ στην turbo diesel έκδοση 2 λίτρων με τους 170 ίππους και διαθέσιμο στις βενζινοκίνητες εκδόσεις).

Το κιβώτιο χάρη στο προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του κατά την εναλλαγή των σχέσεων, εξασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές καυσαερίων. Προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις και ομαλή μετάδοση ισχύος κινούμενο σε ανοιχτό δρόμο.

Επιπλέον δίνει την δυνατότητα στον οδηγό άμεσων χειροκίνητων αλλαγών σχέσεων. Επιλέγοντας από 40 διαφορετικές χαρτογραφήσεις βελτιστοποιεί την διαδικασία αλλαγής σχέσης ώστε να πετύχει το καλύτερο σημείο αλλαγής για ομαλότερη οδήγηση, μέγιστη οικονομία καυσίμου, επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση.  Για τα παραπάνω λαμβάνονται υπ’ όψιν διάφορες παράμετροι όπως, η λειτουργία του κινητήρα, εγγραφές πολλαπλών αισθητήρων κίνησης, θέσης, θερμοκρασίας, κλπ.

Η επιλογή των 9 σχέσεων και του εύρους μετάδοσής τους, εξυπηρετεί τόσο την οικονομία καυσίμου όσο και την αξιοπιστία του κινητήρα ο οποίος λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές.

ΓΚΑΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ

Στην Ευρωπαϊκή αγορά το νέο Jeep Cherokee θα διατίθεται με τον νέο 2λιτρο κινητήρα turbo diesel, common rail άμεσου ψεκασμού τεχνολογίας Multijet II, που συνδυάζεται με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, ή το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.  Το νέο Jeep Cherokee θα διατίθεται επίσης και με 2 βενζινοκινητήρες: τον 3.2λίτρων V-6 Pentastar και τον 2.4λίτρων Tigershark MultiAir I-4. Και οι δύο βενζινοκινητήρες συνεργάζονται με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο της μάρκας.

2λιτρος Turbo diesel Multijet II με σύστημα Stop/Start

Ο νέος 2λιτρος κινητήρας turbo diesel που κινεί το νέο Jeep Cherokee διαθέτει τεχνολογία Multijet 2ης γενιάς, που έχει εξελιχθεί, και αποτελεί αποκλειστικότητα της Fiat Powertrain. Πρόκειται για έναν 16βάλβιδο κινητήρα turbo diesel με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) που παίρνουν κίνηση από ιμάντα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ψεκασμού common-rail με μέγιστη πίεση 1.600 bar, ηλεκτρομαγνητικά ενεργοποιούμενα μπέκ, και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας  (VGT/ variable geometry turbocharger), αποδίδει ισχύ 170 ίππων στις 3.750σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 350 Nm στις 1.500σ.α.λ.

Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση 140 ίππων στις 3.750σ.α.λ. με ίδια τιμή ροπής και συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα δίνει εντολή για μικρο-ψεκασμούς, με αποτέλεσμα η ποσότητα καυσίμου που ψεκάζεται μέσα στο θάλαμο καύσης να παραμένει πάντοτε η ιδανική ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις του οδηγού, και εγγυάται την ομαλή λειτουργία του κινητήρα ανεξάρτητα από τις επικρατούσες συνθήκες.

Ο 2λιτρος αυτός κινητήρας διαθέτει επίσης και σύστημα “Stop/Start”που βελτιώνει θεαματικά την κατανάλωση και περιορίζει σημαντικά τις εκπομπές του CO2. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης του συγκεκριμένου συστήματος και στον πίνακα οργάνων υπάρχει οπτική ένδειξη που εμφανίζει την κατάσταση του Stop/Start.

Για την Ευρωπαϊκή αγορά, ο 2λιτρος κινητήρας turbo diesel με το σύστημα Stop/Start θα διατίθεται με τις εκδόσεις Longitude & Limited.

Κινητήρας Pentastar 3.2 λίτρων

Ο νέος V-6 Pentastar των 3.2λίτρων αποτελεί παραλλαγή του Pentastar V-6 των 3.6λίτρων και ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα που έκαναν διάσημο τον προκάτοχό του: αποτελεσματικότητα, ισχύς και ομαλή λειτουργία. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει μοναδικά ευχάριστες εμπειρίες οδήγησης επιτυγχάνοντας χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, καθώς και εξαιρετική ειδική απόδοση (85 ίπποι στο λίτρο), ενώ αποδεικνύεται ταυτόχρονα και εξαιρετικά οικονομικός καταναλώνοντας 30% λιγότερο από τον προκάτοχό του. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 272 ίππους στις 6.500σ.α.αλ. και η ροπή τα 315 Nm στις 4.300σ.α.αλ., ενώ εκπληκτική παραμένει και η ικανότητα έλξης φορτίου που φτάνει τα 2.200 κιλά. Για την Ευρωπαϊκή αγορά ο κινητήρας Pentastar V-6 θα διατίθεται για τις εκδόσεις Limited και Trailhawk.

Tigershark 2.4 λίτρων

Ο κινητήρας Tigershark των 2.4λίτρων διατίθεται αποκλειστικά για τις αγορές της Ρωσίας και της Μ. Ανατολής. Οικονομία και ήρεμη λειτουργία είναι τα σημεία υπεροχής του νέου 16βάλβιδου κινητήρα Tigershark MultiAir I-4 των 2,4 λίτρων. Ο κινητήρας αυτός ενσωματώνει τεχνολογία MultiAir και διαθέτει το σύστημα 2ης γενιάς ‘MultiAir 2’ που βελτιστοποιεί τον έλεγχο της καύσης και συμβάλλει στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα Tigershark MultiAir I-4 φτάνει τους 177 ίππους στις 6.400σ.α.λ. και η ροπή του στα 229 Nm στις 3.900σ.α.λ.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Το νέο Jeep Cherokee ‘χτίστηκε’ πάνω στη πλατφόρμα  (CUS-wide/Compact U.S.).  Πρόκειται για μία αρχιτεκτονική που επιτρέπει τη σχεδίαση και την κατασκευή πολλών μοντέλων με βάση το ίδιο πάτωμα. Αποτέλεσμα αυτής της λύσης, είναι η αξιοπιστία, τα χαμηλότερα κόστη κατασκευής καθώς και ο περιορισμός του χρόνου εξέλιξης του κάθε μοντέλου. Το 65% των δομικών στοιχείων του αμαξώματος του νέου Jeep Cherokee κατασκευάζεται από χάλυβα υψηλής αντοχής.

Οι προσπάθειες των μηχανικών της Jeep είχαν σαν αποτέλεσμα την επίτευξη κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς στο νέο Cherokee.  Η εμπρός ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα McPherson εξασφαλίζει διαδρομή 17 εκ., ενώ η πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων εμφανίζει αντίστοιχα διαδρομή 19,8εκ.  Το ανεξάρτητο πίσω υποπλαίσιο, τα αλουμινένια εμπρός ψαλίδια και η εκπληκτική στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, συμβάλλουν στην εξασφάλιση της απόλυτης ηρεμίας στην οδήγηση και των βελτιωμένων χαρακτηριστικών οδικής συμπεριφοράς.

Το ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης (electronic power steering system/EPS) συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης  και επιτυγχάνει μοναδικά χαρακτηριστικά ευελιξίας για το νέο Cherokee (ακτίνα κύκλου στροφής στα 11 μέτρα για τις εκδόσεις 4×2, 11.6μ. για τις αντίστοιχες 4κίνητες και 12μ. για την πιο ικανή της γκάμας, με τον κωδικό Trailhawk).

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Διάκριση ‘5 αστεριών’ & ‘best in class’ στην κατηγορία του

Η ασφάλεια και η προστασία των επιβατών αποτέλεσαν θεμελιώδη προτεραιότητα στην εξέλιξη του νέου Jeep Cherokee. Οι προσπάθειες σε αυτόν τον τομέα έφεραν σαν αποτέλεσμα να αξιολογηθεί το νέο μοντέλο με την κορυφαία διάκριση των 5 αστεριών στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, επιτυγχάνοντας βαθμολογία 83/100.

Πρόσφατα ο οργανισμός Euro NCAP απένειμε στο νέο Jeep Cherokee  και τον τίτλο του ‘best in class’ στην κατηγορία των μικρών Off-road 4X4 για το 2013. Ο τίτλος αυτός απονέμεται κάθε χρόνο από το Euro NCAP στα μοντέλα της κάθε κατηγορίας που επιτυγχάνουν την υψηλότερη βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Στον τομέα της ασφάλειας για  το νέο Jeep Cherokee καθοριστικό ρόλο έπαιξε  η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας “Compact U.S. Wide (CUS-wide)”, καθώς και η χρήση του χάλυβα υψηλής αντοχής σε ποσοστό πάνω από 65% των τμημάτων του αμαξώματός του. Οι τεχνικοί της Jeep ενσωμάτωσαν επίσης στο αυτοκίνητο πάνω από 70 συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Στον βασικό εξοπλισμό ασφαλείας του νέου Jeep Cherokee περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι (μετωπικοί, πλευρικοί, τύπου κουρτίνας και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό), σύστημα ESC (Electronic Stability Control) με πρόληψη ανατροπής (ERM) και ABS ειδικά ρυθμισμένο για οδήγηση εκτός δρόμου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται επίσης συστήματα όπως η προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, το ενεργό  Cruise Control, το σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, ο έλεγχος του τυφλού σημείου, καθώς και η προειδοποίηση για επερχόμενο όχημα.

Ακόμα μία τιμητική διάκριση στον τομέα της ασφάλειάς, απέσπασε το νέο Jeep Cherokee και στην Αμερικανική αγορά. Το αυτοκίνητο έλαβε την ανώτατη βαθμολογία σε δοκιμές που υποβλήθηκε από τον οργανισμό ασφαλείας εθνικών οδών (Insurance Institute of Highway Safety/IIHS), που το επέλεξε σαν το ασφαλέστερο στην κατηγορία του.

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ & INFOTAINMENT

Στο νέο Jeep Cherokee περιλαμβάνονται κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα που είναι εξαιρετικά χρήσιμα και ιδιαίτερα φιλικά στη χρήση από τον οδηγό και τους επιβάτες.

Νέος πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη (TFT) 7 ιντσών που έχει τη δυνατότητα προσωπικής διαμόρφωσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Ο νέος πίνακας περιλαμβάνει όλες τις βασικές πληροφορίες οδήγησης, μπορεί όμως παράλληλα και να εμφανίζει στο κεντρικό όργανο και πληροφορίες που έχει επιλέξει ο οδηγός (οδηγίες δορυφορικής πλοήγησης, ταχύτητα, κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο, ειδοποιήσεις ασφάλειας, ενεργό Cruise Control, ηχοσύστημα, και πληροφορίες ειδικών χαρακτηριστικών του Jeep, όπως του συστήματος ελέγχου κίνησης Selec-Terrain).

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το εξελιγμένο σύστημα συνδεσιμότητας UConnect, με την έγχρωμη οθόνη αφής των 8.4 ιντσών, για το χειρισμό των πολυμέσων.

Μέσα από την προαιρετική σε όλες τις εκδόσεις, οθόνη αφής, δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να χειριστεί το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, τη θέρμανση/αερισμό των εμπρός καθισμάτων, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χειρισμού μέσω φωνητικών εντολών. Τέλος, στο νέο δερμάτινο 3άκτινο τιμόνι ενσωματώνονται και τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control.

Εκτός από την οθόνη αφής των 8.4 ιντσών, στην έκδοση Longitude περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό επίσης και άλλη μία οθόνη αφής 5 ιντσών για το σύστημα UConnect, που βρίσκεται και αυτή στην κεντρική κονσόλα. Για την μεγαλύτερη ευχαρίστηση των επιβατών στο εσωτερικό, το νέο  Jeep Cherokee  μπορεί να εφοδιαστεί και με το κορυφαίο ηχοσύστημα της Alpine, ισχύος 506watt με 9 ηχεία και subwoofer.[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!