NEA

Αποκάλυψη για το Jeep Renegade [upd]

Jeep-Renegade-new-photos-2014-Geneva (3)

Αυτό είναι το μικρότερο SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η αμερικανική εταιρία και που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης…

Η Jeep επιχειρεί να κάνει ένα downsizing στην ιστορία της παρουσιάζοντας στο επερχόμενο σαλόνι της Γενεύης το μικρότερο μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της. Πρόκειται για το Jeep Renegade που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το επερχόμενο Fiat 500X (μην ξεχνάτε πως οι Ιταλοί έχουν εξαγοράσει την Chrysler) με τις πωλήσεις να ξεκινούν από αυτό το καλοκαίρι.

Αντίθετα με τις πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει σχετικά με την ονομασία του μοντέλου ως Jeepster, τελικά μετά και από απόφαση του προέδρου της FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) Sergio Marchionne επικράτησε το Renegade. Το οποίο ξεχωρίζει από την icon όψη της Jeep με την χαρακτηριστική γρίλια ενώ το μήκος του αναμένεται στα περίπου 4,23 μέτρα με πλάτος 1,80 και ύψος 1,69 μέτρα.

Το εμπρός μέρος του είναι όσο πιο παραδοσιακό γίνεται για Jeep, με την κλασική μάσκα και στρογγυλούς προβολείς, ενώ πίσω τα φώτα έχουν στο κέντρο τους ένα χαρακτηριστικό Χ με την 5η πόρτα να κατεβαίνει αρκετά χαμηλά και να αποκαλύπτει ένα χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 350 έως 869 lt. Εκτός από την πλάτη του πίσω καθίσματος διπλώνει και αυτή του καθίσματος του συνοδηγού, ενώ στο ταμπλό αυτό που ξεχωρίζει εκτός από τον πίνακα οργάνων με τα στρογγυλά όργανα είναι και η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Η απόσταση από το έδαφος κυμαίνεται, ανάλογα με την έκδοση από 17 έως 22 εκατοστά.

Για την ώρα δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες αλλά το Renegade θα προσφέρεται σε δικίνητη έκδοση καθώς και με δύο τετρακίνητες εκδοχές με την ειδική “Trail Rated” με τις μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Αν και το Renegade μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Fiat 500X (και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο Melfi στην Ιταλία) οι κινητήρες δεν θα είναι μικρότεροι σε ισχύ από 108 PS/152 Nm στην ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση με κινητήρα 1,6 lt. Επίσης θα υπάρχει και τούρμπο 1,4 lt με 138 PS/230 Nm ή 168 PS/250 Nm.

Την γκάμα συμπληρώνουν η βασική έκδοση ντίζελ 1,6 lt με 118 PS/320 Nm ενώ θα υπάρχει και η μεγαλύτερη 2,0 lt με 138 ή 167 PS. Την μετάδοση αναλαμβάνουν μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση, ενώ θα υπάρχει και αυτόματο 9άρι. Όσον αφορά στα συστήματα τετρακίνησης, στο πιο απλό και όταν απαιτηθεί η ροπή μεταδίδεται και στους πίσω τροχούς, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να στέλνει το 100% της ροπής σε έναν μόνο τροχό (ψευδομπλοκέ). Το πιο εξελιγμένο σύστημα διαθέτει κοντές σχέσεις αλλά και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με 5 συνολικά προγράμματα λειτουργίας, που επιλέγονται από περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα.

Ολοκληρώνοντας να πούμε πως στα πλάνα των Ιταλών είναι η διεύρυνση του σήματος Jeep στην Ευρώπη με μία πληρέστερη γκάμα με μικρότερους κινητήρες. Από την άλλη, να πούμε πως η Maserati θα αποκτήσει τελικά ένα SUV μέχρι το 2016 ενώ σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο έχουν ενταχθεί στο δυναμικό της Alfa Romeo σχεδόν 200 μηχανικοί(!), ώστε η εταιρία να επιστρέψει στις ρίζες της με αυθεντική «cuore sportivo»…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!