«Βάζει γυαλιά» το υβριδικό κινεζικό BYD Qin.

BYD Qin Best Chinese PHEV 2014 (1)

Τούρμπο υβριδικό με 295 άλογα, με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 0-100 σε 5,9 sec. Ποιος είπε πως οι Κινέζοι δεν ξέρουν να φτιάχνουν προηγμένης τεχνολογίας αυτοκίνητα;

Στην General Motors ίσως θα πρέπει να ρίξουν μια ματιά στο κινεζικό BYD Qin προτού ξεκινήσουν να σχεδιάζουν τις επόμενες γενιές Chevrolet Volt/Opel Ampera. To υβριδικό plug-in «Τσιν» -όπως προφέρεται στα κινέζικα- θα είναι το δημοφιλέστερο ηλεκτροϋβριδικό μοντέλο στην Κίνα μιας και τον Φεβρουάριο σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων (μόνο τις πρώτες εβδομάδες της χρονιάς είχαν πωληθεί 6.000 Qin, το μισό της εκεί «πράσινης» κατηγορίας, σύμφωνα με το Reuters).

Και οι πωλήσεις θα αυξηθούν περαιτέρω μιας και ένας μεγάλος αριθμός θα ενσωματωθεί στις πόλεις της Σαγκάης και του Πεκίνο. Μάλιστα, μετά την μεγάλη επιτυχία η BTD σχεδιάζει από το νέο έτος την διάθεση των υβριδικών της μοντέλων στην ευρωπαϊκή και στην αμερικανική αγορά σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές πώλησης (στην κινεζική αγορά πωλείται από 23.500 έως 26.000 ευρώ).

To BYD Qin εξοπλίζεται με τούρμπο άμεσου ψεκασμού 4κύλινδρο μοτέρ 1,5 lt και με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρα η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τα 295 άλογα! Την μετάδοση αναλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο DCT με έξις σχέσεις ενώ οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων έχουν χωρητικότητα 13 kWh. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι στα 1,6 lt/100 km, το 0-100 πετυχαίνεται σε 5,9 sec και η ηλεκτροκίνητη αυτονομία αρκεί για έως 70 km. Αν όλα αυτά ισχύουν και στην πραγματικότητα, τότε το πράγμα αποκτά ενδιαφέρον…

Exit mobile version