Σένσορες διαβάζουν την φθορά των ελαστικών.

A brief honk and blink signal can be given to confirm when the tire has been inflated again to the correct pressure level (2)

Η Continental εξελίσσει ένα νέο αισθητήρα που θα ενσωματώνεται στο ελαστικό και θα γνωρίζει έως και την φθορά του πέλματος!

Πριν από μήνες είχαμε γράψει σχετικό άρθρο για την εξέλιξη ενός αισθητήρα που θα βρίσκεται στο εσωτερικό του ελαστικού και θα αντιλαμβάνεται αν ένα όχημα είναι υπέρβαρο ή όχι. Την όλη τεχνολογία η Continental αποφάσισε να την πάει ακόμη πιο μακριά και να την συνδυάσει με ένα λογισμικό το οποίο συγκεντρώνει στοιχεία γύρω από την κατάσταση του ελαστικού και με την πάροδο του χρόνου μπορεί να εκτιμήσει τα χαρακτηριστικά κύλισης και να ειδοποιήσει τον οδηγό για την τυχόν αντικατάσταση.

Μέχρι τώρα ο οδηγός μπορεί να γνωρίζει αν τα ελαστικά του αυτοκινήτου του πρέπει να αντικατασταθούν με οπτικό τρόπο (μετρώντας το βάθος των αυλακώσεων του πέλματος), βάσει των συνολικών χιλιόμετρων (περίπου στα 40.000-50.000 χλμ. απαιτείται αλλαγή) ή με την πάροδο των 3-4 ετών (καθώς εξασθενούν οι μηχανικές ιδιότητες του ελαστικού). Φυσικά, το όλο σύστημα συνδυάζεται με το ελέγχου πίεσης ελαστικών (Tire Pressure Monitoring System ή TMPS), ενώ η Continental προγραμματίζει την διάθεση των νέων ελαστικών της το 2017.

Exit mobile version