Η γερμανική εταιρία έδωσε στην δημοσιότητα μερικές περισσότερες πληροφορίες για την πιο εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος Active Body Control.
Αν και δεν υπάρχουν σχετικά σχέδια ή βίντεο (τουλάχιστον για την ώρα), η Mercedes κάνει λόγο για ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό που ανυψώνει τα σημεία έδρασης των ελατηρίων από την μία πλευρά του αμαξώματος με ταυτόχρονη μείωση από την αντίθετη. Η μεταβολή γίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ η γωνία κλίσης (με μέγιστη τιμή στις 30 μοίρες) εξαρτάται από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την φυγόκεντρο δύναμη που αναπτύσσεται στην διάρκεια της στροφής.
CL-Klasse
mercedes-s-class-coupe-active-body-control-1
Mercedes-Benz S-Klasse Coupé (C 217) 2014
Mercedes-Benz S-Klasse Coupé (C 217) 2014
Mercedes-Benz S-Klasse Coupé (C 217) 2014
mercedes-s-class-coupe-active-body-control-5
mercedes-s-class-coupe-active-body-control-6
mercedes-s-class-coupe-active-body-control-7
with-the-active-body-control-suspension-system-the-new-cl-class-features-a-milestone-in-chassis-technology-as-standard