Στην 2η γενιά του το Ford Kuga εμφανίζεται πιο ώριμο και ολοκληρωμένο από ποτέ με βασικό του όπλο τους αποδοτικούς κινητήρες και τις crossover δυνατότητές του. Ετοιμοπαράδοτο από 24.267€!
Έκδοση | Τιμή πώλησης | Τιμή με απόσυρση |
Kuga FWD Trend 1.6 (150 PS) | από 25.625€ | 24.267€ |
Kuga AWD Trend 1.6 (182 PS) | από 30.325€ | 28.895€ |
Kuga FWD Trend 2.0 (140 PS) | από 29.625€ | 27.374€ |
Kuga AWD Trend 2.0 (163 PS) | από 32.775€ | 30.257€ |
- ESP με ABS και Hill Launch Assist (HLA)
- Σύστημα Κατανομής Ροπής (ΤVC)
- Σύστημα Ελέγχου της Ταλάντωση του Ρυμουλκούμενου (TSA)
- 9 αερόσακοι: εμπρός/πλαϊνοί/κεφαλής (εμπρός και πίσω) και γονάτου οδηγού
- Ηχοσύστημα με SYNC (Bluetooth, voice control, USB, Emergency Assistance call)
- Cruise Control με Περιοριστή Μέγιστης Ταχύτητας (Cruise Control με Speed Limiter)
- Ford SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 5 ακτίνες
- Εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, θερμαινόμενοι
- Πίσω σπόιλερ οροφής
- Διπλή απόληξη εξάτμισης
- Προβολείς ομίχλης
- Κουμπί Εκκίνησης Κινητήρα FordPower με λειτουργία Εκκίνησης Κινητήρα με ένα Άγγιγμα (OTIS)
- Air Condition
- Οθόνη πίνακα οργάνων 4 γραμμών με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού (στις εκδόσεις 4Χ4 η οθόνη είναι TFT 4.2”)
- Sport καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση
- Πακέτο καπνιστή
- Ρεζέρβα
- Ράγες οροφής
Έκδοση Titanium (επιπλέον της Trend)
- Σύστημα Προστασίας από Ανατροπή (RSC)
- DEATC – Διζωνικός κλιματισμός
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 9 διπλές ακτίνες και φινίρισμα σε Lustar Nickel
- Αυτόματοι προβολείς
- Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
- Αυτόματος εσωτερικός καθρέφτης
- Sport καθίσματα με επένδυση σε δέρμα/ύφασμα
- Οθόνη πίνακα οργάνων TFT 4.2” με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού
- Εσωτερικά μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι με logo Ford
Σύστημα μετάδοσης κίνησης (FWD/AWD)
Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης του νέου Kuga χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και έναν πολύδισκο συμπλέκτη τοποθετημένο πριν από το πίσω διαφορικό για να μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Μια ηλεκτρονική μονάδα αξιολογεί διαρκώς τη συμπεριφορά του οχήματος και αποφασίζει πόση ροπή απαιτείται για κάθε κάθε άξονα σε κάθε δεδομένη στιγμή. Όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, η ηλεκτρονική μονάδα ενεργοποιεί τον ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και αυτός με τη σειρά του συμπιέζει τους πολύδισκους συμπλέκτες για να μεταφερθεί ροπή και στον πίσω άξονα. Το ποσοστό της ροπής που μεταφέρει κάθε τροχός υποδεικνύεται στον οδηγό από την οθόνη του πίνακα οργάνων.
Εκτός δρόμου, το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης του Kuga μπορεί να κατανέμει μέχρι και το 100% της κίνησης στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, ενώ στην αποτελεσματικότητά του συνεπικουρούν και οι γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής:
- Απόσταση από το έδαφος: 188 χλστ.
- Γωνία προσέγγισης: 21 °
- Γωνία ράμπας: 15 °
- Γωνία διαφυγής: 25 °
- Ικανότητα αναρρίχησης: 22 ° (2×4), 33 ° (4×4)
Το σύστημα θα τεθεί ξανά σε λειτουργία μόλις η θερμοκρασία του συστήματος επανέλθει σε κανονικά επίπεδα. Στην περίπτωση αυτή η ηλεκτρονική μονάδα θα ενημερώσει τον οδηγό με το μήνυμα «Restored» (Η λειτουργία του 4WD αποκαταστάθηκε). Συνίσταται, για πιο γρήγορη επαναλειτουργία του συστήματος, ο οδηγός να σταματήσει το όχημα σε ασφαλές σημείο και σβήσει τον κινητήρα για τουλάχιστον 10 λεπτά.
Ανάρτηση
Νέες τεχνολογίες
Ηλεκτρικό τιμόνι – EPAS. Tο νέο Ford Kuga διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS), παρόμοιο κατασκευαστικά με αυτό των Fiesta, Focus και C-Max. Για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων αντιδράσεων που νιώθει ο οδηγός στο τιμόνι σε αυτοκίνητα με υψηλή ιπποδύναμη ή μεγάλο μέγεθος τροχών, ως επίσης και στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κίνηση σε ανώμαλο οδόστρωμα με διαμήκεις αυλακώσεις
- Επιτάχυνση όταν οι τροχοί πατούν σε οδόστρωμα με διαφορετικό συντελεστή τριβής
- Έντονη επιτάχυνση/επιβράδυνση
Το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του νέου Ford Kuga διαθέτει ειδική λειτουργία αντιστάθμισης, εφαρμόζοντας κάθε φορά ροπή υποβοήθησης ίση και αντίθετης φοράς με αυτή των αντιδράσεων (όμοια με το Focus ST). Με τον τρόπο αυτό, ο οδηγός του νέου Ford Kuga μπορεί να απολαμβάνει οδήγηση και απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίπτωση.
Ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free. Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί με λειτουργία Hands-Free. Στην περίπτωση αυτή, δύο ειδικοί ογκομετρικοί αισθητήρες τοποθετούνται στην εσωτερική πλευρά του οπίσθιου προφυλακτήρα, αναγνωρίζοντας την πρόθεση του κατόχου να ανοίξει την πίσω πόρτα. Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει την “κίνηση” του ποδιού εφόσον ο κάτοχος έχει το κλειδί σε πολύ κοντινή απόσταση. Αυτόματα το σύστημα αναγνωρίζει το σήμα και δίνεται η εντολή για να ανοίξει, ή να κλείσει, η ηλεκτρική πίσω πόρτα. Η ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free μπορεί να διατεθεί σαν επιπρόσθετος εξοπλισμός μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα Key Free με επιπλέον χρέωση 850€ στην προτεινόμενη λιανική τιμή πώλησης.
[accordion close=”1″ title=”Τεχνολογίες Kuga στον στάνταρ ή τον προαιρετικό εξοπλισμό“]Tο νέο Ford Kuga διαθέτει στον στάνταρ ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του, πλήθος από χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας:- Ford SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης
- Σύστημα Προστασίας από Ανατροπή (RSC)
- Σύστημα Ελέγχου της Ταλάντωση του Ρυμουλκούμενου (TSA)
- Hill Launch Assist (HLA)
- Σύστημα Κατανομής Ροπής (ΤVC)
- Προβολείς Bi-Xenon με στατικούς λαμπτήρες στροφής
- Κουμπί Εκκίνησης Κινητήρα FordPower
- Σύστημα Key Free
- Σύστημα Εκκίνησης Κινητήρα με ένα Άγγιγμα (OTIS)
- Υπολογιστή ταξιδίου με Ford Εco Mode
- DDS
- Active City Stop (ACS)
- Θερμαινόμενο παρμπρίζ
- Cruise Control με Περιοριστή Μέγιστης Ταχύτητας (Cruise Control με Speed Limiter)
- Adaptive Cruise Control (ACC)
- Ενεργό Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης (Active Park Assist)
- Σύστημα Επιτήρησης Τυφλού Σημείου (BLIS)
- Σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης Λωρίδας (LDW)
- Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKA)
- Επαγρύπνηση οδηγού (DI)
- Αυτόματη Εναλλαγή φώτων (AHB)
- Σύστημα Navigation
- Κάμερα Οπισθοπορείας (RVC)
- Διπλό πάτωμα στον χώρο αποσκευών
- Ηλεκτρικά ενεργοποιούμενες κλειδαριές ασφάλειας παιδιών για τις πίσω πόρτες
- Πρίζα 230V/150W[/accordion]