Τέλος τα κιβώτια CVT για την Audi.

Audi confirms plans to discontinue the multitronic CVT

H γερμανική εταιρία ανακοίνωσε πως θα διακόψει την κατασκευή εκδόσεων με κιβώτιο Multitronic και θα τις αντικαταστήσει με το 7άρι διπλοσύμπλεκτο.

Η Audi έκανε γνωστό πως κανένα από τα μελλοντικά της μοντέλα δεν θα διαθέτει έκδοση με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), λόγω της μειωμένης ζήτησης σε αντίθεση με τα εξαιρετικά «διπλόδισκα» S tronic. Υπενθυμίζεται πως η Audi είχε κατασκευάσει το πρώτο CVT με καδένα από την εταιρία LUK και τα εν λόγω κιβώτια συνδυάζονταν με προσθιοκίνητες εκδόσεις.

Έτσι, το νέο Audi A4 που θα λανσαριστεί αρχές 2015 θα διαθέτει αυτόματες εκδόσεις με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Η αλήθεια είναι πως τα κιβώτια CVT μπορεί να προκαλούν θαυμασμό για την αρχή λειτουργίας του αλλά πρακτικά επισκιάζουν την οδηγική απόλαυση. Μάλιστα, τέτοιου τύπου μετάδοση είναι δημοφιλής κυρίως στην Ιαπωνία και από την στιγμή που τα αυτόματα (ακόμη και εκείνα με μετατροπέα ροπής) έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που να είναι εξίσου γρήγορα και οικονομικά, η εγκατάλειψη των CVT θα επιταχυνθεί. Και ας λέει το αντίθετο η Bosch

Exit mobile version