Η γερμανική εταιρία προετοιμάζεται για το λανσάρισμα ενός μοντέλου ευρείας παραγωγής με ενεργειακές κυψέλες.
Μάλιστα, ο Kohler είπε στο Automobilwoche πως η εταιρία του θα μπορούσε να έχει έτοιμο το νέο fuel cell το αργότερο έως το 2015, αλλά η ημερομηνία μετατίθεται πιο πίσω λόγω της συνεργασίας με τις Ford και Renault-Nissan. Υπενθυμίζεται πως πέρυσι είχε ανακοινωθεί και επίσημα η συνεργασία μεταξύ των τριών ομίλων ώστε να υπάρξει κοινή χρήση εξαρτημάτων στο πλαίσιο της οικονομίας κλίμακας. Στόχος της συμμαχίας είναι τα μοντέλα fuel cell που θα προκύψουν να έχουν ανταγωνιστική τιμή πώλησης απέναντι στα μπαταριοκίνητα (BEV) και τα plug-in υβριδικά (PHEV).
Διαβάστε εδώ για το Ford Fuel Cell που είχαμε οδηγήσει το 2008 καθώς και για το Honda FCX Clarity που είχαμε οδηγήσει ένα χρόνο αργότερα.