Το 308 αποκτά δύο σπορ GT εκδόσεις -την GT 205 με 1.600άρη βενζινοκινητήρα και την GT 180 με δίλιτρο ντίζελ -που θα κάνουν πρεμιέρα στο Παρίσι…
Η ντίζελ έκδοση ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT 180 με τον 4κύλινδρο 2.0 BlueHDi να αποδίδει 180 PS και 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με common rail 3ης γενιάς και μέγιστη πίεση λειτουργίας στα 2.000 bar, εκπέμπει 103 g CO2/km με μέση κατανάλωση στα 4,0 lt/100 km. Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT6, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Aisin AW. Και στα δύο 308 GT ο εμπρός άξονας βρίσκεται χαμηλότερα στο έδαφος κατά 7 mm (ο πίσω κατά 10 mm), ενώ υπάρχει διαφορετική και πιο σπορ ρύθμιση του σασί.
Εδώ την διαφορά κάνει το πακέτο Driver Sport, το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις κινητήρων, και προσφέρει συγκεκριμένη παραμετροποίηση (σπορ ήχο κινητήρα, κόκκινο φωτισμό στα όργανα, απεικόνιση της ισχύος και της ροπής, της πίεσης του τούρμπο, της επιτάχυνσης κατά τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα, ακριβέστερη και αμεσότερη αίσθηση τιμονιού/γκαζιού, πιο άμεση χαρτογράφηση του γκαζιού, πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο EAT6, διακόπτες αλλαγής σχέσεων (paddles) στο τιμόνι στην αυτόματη έκδοση EAT6.