NEA

Σε πρώτο πλάνο τα Peugeot 308 GT 205 & GT180

Peugeot  308 GT 2015 Paris (2)

Το 308 αποκτά δύο σπορ GT εκδόσεις -την GT 205 με 1.600άρη βενζινοκινητήρα και την GT 180 με δίλιτρο ντίζελ -που θα κάνουν πρεμιέρα στο Παρίσι…

Peugeot  308 GT 2015 Paris (8)Πλέον τα διακριτικά GT δεν αποτελούν προνόμιο μόνο των βενζινοκινητήρων αλλά και των ντίζελ. Όπως και στην περίπτωση των νέων Ford Focus ST, έτσι και στην σπορ σειρά του Peugeot 308 θα υπάρχουν δύο GT εκδόσεις στο κλασικό πεντάθυρο αμάξωμα αλλά και στο στέϊσον. Η ισχυρότερη είναι η βενζινοκίνητη και ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT 205. Εξοπλίζεται με τον γνωστό τούρμπο κινητήρα 1.6 THP τεχνολογίας twin scroll, με μεταβλητό βύθισμα στην εισαγωγή (χρονισμός σε όλες τις βαλβίδες) που αποδίδει 205 PS και 285 Nm στις 1.750-4.500 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με σύστημα Stop&Start ώστε η εκπομπή CO2 να είναι στα μόλις 130 g/km και την μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 5,6 lt/100 km. To 0-100 πετυχαίνεται σε 7,5 sec.

Η ντίζελ έκδοση ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT 180 με τον 4κύλινδρο 2.0 BlueHDi να αποδίδει 180 PS και 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με common rail 3ης γενιάς και μέγιστη πίεση λειτουργίας στα 2.000 bar, εκπέμπει 103 g CO2/km με μέση κατανάλωση στα 4,0 lt/100 km. Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT6, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Aisin AW. Και στα δύο 308 GT ο εμπρός άξονας βρίσκεται χαμηλότερα στο έδαφος κατά 7 mm (ο πίσω κατά 10 mm), ενώ υπάρχει διαφορετική και πιο σπορ ρύθμιση του σασί.

Peugeot  308 GT 2015 Paris (6)Από πλευράς σχεδίασης τα σπορ 308 GT διαφοροποιούνται από τις νέας σχεδίασης 18άρες ζάντες, τα αεροδυναμικά σπόιλερ, τις δύο απολήξεις στο πίσω μέρος με τον μαυρισμένο διαχύτη κ.α. Στο εσωτερικό, με τις τονισμένες λεπτομέρειες και τις κόκκινες ραφές, απαντάτε το γνωστό ταμπλό με το πίνακα οργάνων να βρίσκεται υψομετρικά πάνω από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι.

Εδώ την διαφορά κάνει το πακέτο Driver Sport, το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις κινητήρων, και προσφέρει συγκεκριμένη παραμετροποίηση (σπορ ήχο κινητήρα, κόκκινο φωτισμό στα όργανα, απεικόνιση της ισχύος και της ροπής, της πίεσης του τούρμπο, της επιτάχυνσης κατά τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα, ακριβέστερη και αμεσότερη αίσθηση τιμονιού/γκαζιού, πιο άμεση χαρτογράφηση του γκαζιού, πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο EAT6, διακόπτες αλλαγής σχέσεων (paddles) στο τιμόνι στην αυτόματη έκδοση EAT6.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!