Το Mitsubishi ASX αναβαθμίζεται στα σημεία και εμείς θυμόμαστε γιατί εξακολουθεί να αποτελεί μία από τις πιο συμφέρουσες επιλογές στην κατηγορία του…
Κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους κάτι παραπάνω από τέσσερα χρόνια και η αισθητική του αναβάθμιση ακούγεται σαν φυσικό επακόλουθο. Πλέον, το ανανεωμένο Mitsubishi ASX ξεχωρίζει οπτικά από τους πλήρως βαμμένους προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται ξανά στα σημεία, όπως στα βελτιωμένα υλικά της κεντρικής κονσόλας (με περίγραμμα carbon), στα χειριστήρια στο τιμόνι και στον επιλογέα της τετρακίνησης, ο οποίος έχει πλέον μορφή διακόπτη (push-button).
Όπως είπαμε, σημαντικές αλλαγές δεν υπάρχουν και το μοτέρ είναι το γνωστό ντίζελ 1.800άρη με τα 150 άλογα που προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, καθώς και εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η οποία σε ένα μεγάλο ποσοστό οφείλεται και στο νέο έλεγχο στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, μειώνοντας τις εκπομπές CO2, ώστε να καλύπτει τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro 5b. Έτσι, ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας -που συνδυάζεται με νέο φίλτρο μικροσωματιδίων DPF- εξακολουθεί να αποτελεί το βασικό ατού του ASX, ενώ συνδυάζεται άψογα με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων (το οποίο διαθέτει διαφορετική μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης για τις δύο τελευταίες ταχύτητες). Αν θα θέλαμε μία μικρή βελτίωση, αυτή θα ήταν το λιγότερο έντονο σκαλοπάτι ισχύος στις χαμηλές στροφές.
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-8
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-9
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-1
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-15
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-17
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-16
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-10
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-2
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-4
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-3
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-6
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-13
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-14
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-18
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-5
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-7
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-12
mitsubishi-asx-di-d-4wd-caroto-test-drive-2014-11
photos: gkaragiorgakis
Το σύστημα τετρακίνησης είναι πανομοιότυπο δίχως καμία αλλαγή, ενώ σχετικά με την ανάρτηση υπάρχουν νέα αμορτισέρ και ελατήρια με πιο ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση για την περιορισμό των πλεύσεων και ταλαντώσεων. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης με νέα υλικά τριβής για μεγαλύτερη αντοχή στην σκληρή χρήση. Γενικότερα το ASX είναι ένα ολοκληρωμένο και στοιβαρό SUV με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά στην άσφαλτο (η ηλικία του σασί φαίνεται μόνο από λίγο παραπάνω θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες), ενώ δεν θα αρνηθεί και χωμάτινες εκτός δρόμου διαδρομές εκπλήσσοντας θετικά με το σωστό ελαστικό (οφείλουμε να ομολογήσουμε πως μας εντυπωσίασαν τα low-budget ενδιάμεσα της Infiniti).
To σημαντικότερο όλων είναι προφανώς η νέα χαμηλότερη -κατά 700 ευρώ- πολιτική της Mitsubishi που διαμορφώνει την τιμή πώλησης του τετρακίνητου ASX από 25.981€. Βέβαια, όπως ίσως να έχετε υποθέσει, η δημοφιλέστερη ντίζελ επιλογή είναι η οικονομικότερη προσθιοκίνητη που εκκινεί από 23.586€, δίχως να ξεχνάμε την επίσης προσθιοκίνητη βενζινοκίνητη έκδοση (από 18.070€). Εκτός από τη νέα πολιτική χαμηλότερων τιμών, η Mitsubishi προσφέρει το όφελος απόσυρσης σε όλους τους πελάτες της, κάνοντας το ASX ακόμα πιο ανταγωνιστικό. Ταυτόχρονα, προσφέρεται και δωρεάν 2ετής επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης, φτάνοντας συνολικά στα 5 χρόνια.
Mitsubishi ASX 1.8 Di-D 4WD – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.798 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 83,0 x 83,1 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά | |||
Ισχύς | 110 kW (150 PS) / 4.000 rpm | |||
Ροπή | 300 Nm (30,6 kgm) / 2.000-3.000 rpm | |||
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 10,0 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 198 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 7,3 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 6,8 / 5,6 / 4,9 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 60 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 821 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 5b | |||
Εκπομπή CO2 | 146 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους τέσσερις τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Infiniti Winter-Hero, 255/60 R17 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4295x1770x1625 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1525/1530 mm | |||
Μεταξόνιο | 2670 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 419-1219 lt | |||
Απόβαρο | 1425 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 28.690€ (26.781€ με απόσυρση) |