Γιατί τα κεραμικά δισκόφρενα να είναι τόσο ακριβά;

Porsche-Cayman_S_2007_1600x1200_wallpaper_62

Το ελβετικό ερευνητικό κέντρο EMPA, σε συνεργασία με τη Fiat, τη Fagor και τη Listeman που ειδικεύεται στις συγκολλήσεις, εξελίσσει έναν νέο οικονομικότερο τύπο κεραμικών φρένων…

Πέρα από την αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες, τα κεραμικά φρένα (συγκεκριμένα με δίσκους από ανθρακονήματα) έχουν το βασικό πλεονέκτημα του μικρότερο βάρους από τους χαλύβδινους δίσκους μειώνοντας σημαντικά την μη αναρτώμενη μάζα. Κάτι που σημαίνει καλύτερο έλεγχο της κίνησης του τροχού και των δυναμικών χαρακτηριστικών με βασικό μειονέκτημα το υψηλό κατασκευαστικό κόστος (π.χ. στην Γερμανία τα κεραμικά δισκόφρενα της Porsche 911 Turbo S χρεώνονται επιπλέον 9.200€ ευρώ!).

Πρόσφατα, το ελβετικό ερευνητικό κέντρο EMPA -σε συνεργασία με τη Fiat, τη Fagor και τη Listeman που ειδικεύεται στις συγκολλήσεις- ανακοίνωσε πως εξελίσσει ένα νέο τύπο κεραμικών φρένων. Συγκεκριμένα, έναν τύπο που συνδυάζει πυρήνα από αλουμίνιο με επίστρωση από συνθετικό κεραμικό υλικό (διαβάστε ένα σχετικό άρθρο για τα φρένα). Αυτή η ανθεκτική επίστρωση από 15 διαστρωματώσεις έχει πάχος 2 mm και οι πρώτοι πειραματικοί δίσκοι θα δοκιμαστούν στην πράξη την ερχόμενη άνοιξη και ανάλογα με τα συμπεράσματα θα δρομολογηθεί και η ημερομηνία μαζικής παραγωγής.

  • Saleen S7-R

  • empa-ceramics-specialist-jakob-kubler-with-some-of-the-materials-used-in-the-brake-rotor-coating

  • porsche-911_turbo_2007_1600x1200_wallpaper_68

  • porsche-911_turbo_2010_1600x1200_wallpaper_35

  • porsche-911_turbo_s_2011_1600x1200_wallpaper_26

  • porsche-cayman_s_2007_1600x1200_wallpaper_62

  • RS7140016

Exit mobile version