Καθώς η μία γενιά μετά την άλλη αποκτά όλο και περισσότερα άλογα, η επόμενη M5 πιθανότατα θα συνδυάζεται με πισωκίνητη …τετρακίνηση!
Πάντως ο Van Meel -ο οποίος από το 2012 έως και το 2014 ήταν επικεφαλής του αντίστοιχου τμήματος quattro της Audi- δεν κάνει λόγο για μόνιμη τετρακίνηση, αλλά για ένα έξυπνο σύστημα 4WD, που θα στέλνει ροπή και στους εμπρός τροχούς (όταν και όποτε αυτό είναι αναγκαίο). Κι αυτό προκειμένου να μην επηρεαστεί ο έντονα σπορ χαρακτήρας της M5, που στην επόμενη γενιά της αναμένεται να φτάσει τα 600 άλογα.
Το πόσο σοβαρά θα τη σκεφτούν το αποδεικνύει και η άμεση σύγκριση των επιδόσεων μεταξύ της τρέχουσας M5, που με το πακέτο Competition των 575 PS χρειάζεται 4,2 sec για το 0-100 και της μεγάλης αντιπάλου της, της Mercedes E63 AMG S, που αποδίδει 585 PS και χάρη στην τετρακίνηση ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 3,6 sec. Ένας επιπλέον λόγος που η BMW θα στραφεί κατά πάσα πιθανότητα προς την τετρακίνηση -έστω και τη μη μόνιμη- για τη νέα M5 είναι και το ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι δημοφιλή στις μεγαλύτερες αγορές της, που είναι οι ΗΠΑ και η Κίνα.