Οι πιθανότητες όλο και συρρικνώνονται λόγω του υψηλού κατασκευαστικού κόστους με την PSA να αναζητά άλλη εταιρία για να αντισταθμιστεί εν μέρει το κόστος…
Κάτι, όμως που δεν θα γίνει, καθώς τα 500 δισ. ευρώ που έχει επενδύσει ο όμιλος δύσκολα θα γίνουν απόσβεση, σύμφωνα με το Automotive News Europe. Εκτός και αν υπάρξει ένας ή και παραπάνω κατασκευαστές που θα ενδιαφερθούν να συμμετάσχουν σε μία περίπτωση συμπαραγωγής και να επιμεριστεί το κόστος. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως ένα C3 ή ένα 208 τεχνολογίας Hybrid Air θα μπορούσε να έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 2,9 lt/100 km και εκπομπή 69 g CO2/km. Ελάχιστοι όμως θα το προτιμούσαν π.χ. από την έκδοση πετρελαίου, καθώς με τα τωρινά δεδομένα θα κόστιζε 1.000-2.000 ευρώ παραπάνω.