Σε δοκιμής που έγιναν από την Honda το νέο Type-R κατέβασε τον χρόνο του Megane κατά 3,73 sec. Το μόνο που μένει είναι να επιτευχθεί και επίσημα…
Σύμφωνα με την Honda η παραπάνω επίδοση έγινε με ένα πρωτότυπο εξέλιξης που είχε στάνταρ προδιαγραφές κινητήρα, ανάρτηση, μετάδοση, εξάτμιση, φρένα και το αεροδυναμικό πακέτο του Civic Type R παραγωγής -η απουσία στοιχείων όπως ο κλιματισμός, το κάθισμα του συνοδηγού και το ηχοσύστημα αντισταθμιζόταν από το πρόσθετο βάρος ενός πλήρους roll-bar τοποθετημένου για λόγους ασφαλείας και όχι για περαιτέρω ενίσχυση της ακαμψίας. Στάνταρ ήταν και τα λάστιχα (235/35) αλλά και οι ζάντες των 19 ιντσών.
Ο συγκεκριμένος χρόνος, που κατεβάζει τον αντίστοιχο του Megane κατά 3,73 δεύτερα, είναι εξαιρετικός αλλά πρέπει να επιτευχθεί και επίσημα. Έτσι η Honda δεσμεύτηκε πως θα επαναλάβει την προσπάθεια με ένα κανονικό Civic Type R παραγωγής -οι πωλήσεις του θα αρχίσουν από το καλοκαίρι, με τις τιμές στην Αγγλία που έχουν ήδη ανακοινωθεί να ξεκινούν από τις 29.995 λίρες, δηλαδή τις 35.000 ευρώ- και ποιος ξέρει ίσως σπάσει και το δικό της ανεπίσημο ρεκόρ για προσθιοκίνητα, κατεβαίνοντας μάλιστα και κάτω από το φράγμα των 7:50.