Αν και εξωτερικά μόνο οι πιστοί οπαδοί της φίρμας μπορούν να αντιληφθούν διαφορές από το απερχόμενο μοντέλο, στην πράξη το Aero 8 ανοίγει μία νέα σελίδα στην ιστορία του.
2015-morgan-aero-8-1
2015-morgan-aero-8-10
2015-morgan-aero-8-11
2015-morgan-aero-8-12
2015-morgan-aero-8-13
2015-morgan-aero-8-14
2015-morgan-aero-8-15
2015-morgan-aero-8-16
2015-morgan-aero-8-17
2015-morgan-aero-8-18
2015-morgan-aero-8-19
2015-morgan-aero-8-2
2015-morgan-aero-8-3
2015-morgan-aero-8-4
2015-morgan-aero-8-5
2015-morgan-aero-8-6
2015-morgan-aero-8-7
2015-morgan-aero-8-8
2015-morgan-aero-8-9
Οι μηχανικοί της φίρμας διατήρησαν το V8 των 4,8 λίτρων, καταγωγής BMW, βελτιώνοντάς τον όμως στα σημεία ώστε να κερδίσει κάτι ακόμα σε ιπποδύναμη και ροπή. Παράλληλα, κατάφεραν να περιορίσουν ελαφρά το συνολικό βάρος, που κυμαίνεται γύρω στα 1.000 κιλά, προς όφελος των επιδόσεων. Τα 300 περίπου αντίτυπα που παραχθούν, αναμένεται να κατασκευαστούν και να διατεθούν σε διάστημα δύο ετών, αρχής γενομένης από τον προσεχή Οκτώβριο.