Πλαίσιο τεχνολογία Carbon Core με ανθρακόνημα για τη νέα BMW 7
Nίκος Ι. Mαρινόπουλος
Ποια τεχνική χρησιμοποιείται ώστε να εφαρμοστεί ανθρακόνημα στο πλαίσιο της νέας «επτάρας» και πως εξοικονομούνται έως 170 kg από το απόβαρο;
Η νέα λιμουζίνα της BMW με τον εσωτερικό κωδικό εξέλιξης «G11» θα είναι «αδυνατισμένη» κατά πολλά κιλά, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Συγκεκριμένα, η νέα BMW 7 θα είναι ελαφρύτερη κατά 170 kg -παρά τον πλουσιότερο εξοπλισμό και τα επιπλέον συστήματα ασφαλείας και διασύνδεσης- και η μείωση αυτή οφείλεται στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στο πλαίσιό. Μάλιστα η 7άρα είναι το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής που θα διαθέτει ανθρακόνημα στο πλαίσιό του, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται.
Σύμφωνα λοιπόν με την πιο σύγχρονη τεχνολογία «Carbon Core» το πανάλαφρο ανθρακόνημα περιβάλλεται από στρώμα χάλυβα, με αποτέλεσμα έτσι να δημιουργείται όχι μόνο ένα πανάλαφρο σύνθετο υλικό, αλλά και ένα με ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό δυσκαμψίας. Διαβάστε εδώ ένα σχετικό άρθρο για τους λόγους που τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπαίνουν στην… δίαιτα!
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.