Πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα brand χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια εφαρμογή Shazam για εικόνα, με την οποία το κοινό έχει την δυνατότητα σκανάροντας απλά την Έντυπη ή Ηλεκτρονική καταχώρηση να λάβει στο κινητό του video…
Η διαδικασία είναι πολύ απλή όσο και ευχάριστη: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτε smartphone, πρέπει να έχει εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει» ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το νέο Volvo XC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ. Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το Νέο XC90, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το καταπληκτικό video του “Feeling Good”. Πρόκειται για το τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo και το Νέο XC90 ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της Volvo, με τίτλο “A New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του νέου XC90.