Ενώ η ολοκαίνουργια Chiron βρίσκεται προ των πυλών, η RM Auctions βγάζει σε δημοπρασία μία από τις 33 όλες και όλες EB110 SS…
Η κίτρινη EB110 SS κατασκευάστηκε το 1995 και η σχεδίαση της μαρτυρά εν μέρει την αίγλη μίας άλλης εποχής. Μπορεί να μην έχει σπάσει κάποιο ρεκόρ όπως η διάδοχη Veyron, ούτε να μπορεί να συναγωνιστεί κάποιο σύγχρονο supercar. Για τα χρόνια εκείνα όμως ένας V12 των 3.500 cc με τετραπλό τούρμπο και 610 PS ήταν ένα icon μοντέλο.
Η τετρακίνητη ΕΒ110 ήταν η Bugatti που προέκυψε όταν στο τιμόνι της ταλαιπωρημένης οικονομικά -αλλά καταξιωμένης από τους αγώνες μέχρι και την αεροπλοΐα- γαλλικής εταιρίας βρέθηκε ο Romano Artioli, πρώην ντίλερ της Ferrari. Μαζί με μία ομάδα μηχανικών δούλεψαν για τέσσερα χρόνια πάνω στην EB110 (παραγωγή 1991-94 σε 139 αυτοκίνητα), η οποία μπορούσε να πιάσει τα 347 km/h. Και κάτι παραπάνω η εκδοχή Super Sport, η οποία είχε 50 άλογα παραπάνω χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 sec.
Το 1995 η Bugatti πτώχευσε και τρία χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen και το 1999 στο Τόκιο παρουσιάστηκε το πειραματικό EB 18/4. Η κίτρινη EB110 SS ήταν από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν πριν την πτώχευση και έχει στο κοντέρ της 10.100 km και στην δημοπρασία αναμένεται να πιάσει τουλάχιστον 800.000 δολάρια…
1995-bugatti-eb110-ss-1
1995-bugatti-eb110-ss-10
1995-bugatti-eb110-ss-11
1995-bugatti-eb110-ss-12
1995-bugatti-eb110-ss-13
1995-bugatti-eb110-ss-14
1995-bugatti-eb110-ss-2
1995-bugatti-eb110-ss-3
1995-bugatti-eb110-ss-4
1995-bugatti-eb110-ss-5
1995-bugatti-eb110-ss-6
1995-bugatti-eb110-ss-7
1995-bugatti-eb110-ss-8
1995-bugatti-eb110-ss-9