Μία Bugatti EB110 SS πριν απο 20 χρόνια

1995 Bugatti EB110 SS (12)

Ενώ η ολοκαίνουργια Chiron βρίσκεται προ των πυλών, η RM Auctions βγάζει σε δημοπρασία μία από τις 33 όλες και όλες EB110 SS…

Η κίτρινη EB110 SS κατασκευάστηκε το 1995 και η σχεδίαση της μαρτυρά εν μέρει την αίγλη μίας άλλης εποχής. Μπορεί να μην έχει σπάσει κάποιο ρεκόρ όπως η διάδοχη Veyron, ούτε να μπορεί να συναγωνιστεί κάποιο σύγχρονο supercar. Για τα χρόνια εκείνα όμως ένας V12 των 3.500 cc με τετραπλό τούρμπο και 610 PS ήταν ένα icon μοντέλο.

Η τετρακίνητη ΕΒ110 ήταν η Bugatti που προέκυψε όταν στο τιμόνι της ταλαιπωρημένης οικονομικά -αλλά καταξιωμένης από τους αγώνες μέχρι και την αεροπλοΐα- γαλλικής εταιρίας βρέθηκε ο Romano Artioli, πρώην ντίλερ της Ferrari. Μαζί με μία ομάδα μηχανικών δούλεψαν για τέσσερα χρόνια πάνω στην EB110 (παραγωγή 1991-94 σε 139 αυτοκίνητα), η οποία μπορούσε να πιάσει τα 347 km/h. Και κάτι παραπάνω η εκδοχή Super Sport, η οποία είχε 50 άλογα παραπάνω χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 sec.

Το 1995 η Bugatti πτώχευσε και τρία χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen και το 1999 στο Τόκιο παρουσιάστηκε το πειραματικό EB 18/4. Η κίτρινη EB110 SS ήταν από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν πριν την πτώχευση και έχει στο κοντέρ της 10.100 km και στην δημοπρασία αναμένεται να πιάσει τουλάχιστον 800.000 δολάρια…

  • 1995-bugatti-eb110-ss-1

  • 1995-bugatti-eb110-ss-10

  • 1995-bugatti-eb110-ss-11

  • 1995-bugatti-eb110-ss-12

  • 1995-bugatti-eb110-ss-13

  • 1995-bugatti-eb110-ss-14

  • 1995-bugatti-eb110-ss-2

  • 1995-bugatti-eb110-ss-3

  • 1995-bugatti-eb110-ss-4

  • 1995-bugatti-eb110-ss-5

  • 1995-bugatti-eb110-ss-6

  • 1995-bugatti-eb110-ss-7

  • 1995-bugatti-eb110-ss-8

  • 1995-bugatti-eb110-ss-9

Exit mobile version