Στην Φρανκφούρτη η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το νέο Baleno σηματοδοτώντας την επιστροφή της στην μικρομεσαία κατηγορία, αλλά και την είσοδό της στο downsizing…
Η γκάμα των κινητήρων του Baleno περιλαμβάνει, για την αρχή τουλάχιστον, δύο σύνολα βενζίνης. Ο βασικός είναι ο Boosterjet των 1.000 cc, που με τη βοήθεια turbo και άμεσου ψεκασμού αποδίδει 110 PS και 180 Nm και συνδυάζεται με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με ένα καινούργιου τύπου γρανάζωμα, που περιορίζει τις εσωτερικές τριβές και διευκολύνει ακόμα περισσότερο τις αλλαγές. Ο μεγαλύτερος είναι ο επίσης καινούργιος 1.2 Dualjet με διπλό σύστημα ψεκασμού, που συνδυάζεται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο που προαναφέραμε είτε με ένα αυτόματο CVΤ και για τον οποίο η Suzuki δεν ανακοινώνει προς το παρόν περισσότερα στοιχεία. Παράλληλα υπάρχει και μια έκδοση του Baleno με ήπιο υβριδικό σύστημα που η Suzuki ονομάζει SHVS και διαθέτει μίζα με ενσωματωμένη γεννήτρια, που υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην επιτάχυνσης και παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση.
suzuki-baleno_2016_1000-1
suzuki-baleno_2016_1000-10
suzuki-baleno_2016_1000-11
suzuki-baleno_2016_1000-12
suzuki-baleno_2016_1000-13
suzuki-baleno_2016_1000-14
suzuki-baleno_2016_1000-2
suzuki-baleno_2016_1000-3
suzuki-baleno_2016_1000-4
suzuki-baleno_2016_1000-5
suzuki-baleno_2016_1000-6
suzuki-baleno_2016_1000-7
suzuki-baleno_2016_1000-8
suzuki-baleno_2016_1000-9