Αυτή είναι η λύση για τους ντίζελ του ομίλου Volkswagen [vid]

Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα επαναφέρει τις πραγματικές εκπομπές ρύπων στους πετρελαιοκινητήρες της σειράς ΕΑ 189…

O όμιλος Volkswagen παρουσίασε στην γερμανική ομοσπονδία μεταφορών (ουσιαστικά τις αρχές που δίνουν έγκριση Τύπου για νέα οχήματα και ανταλλακτικά, τον έλεγχο των εργοστασιακών μονάδων κ.λπ.) μία λύση γύρω από το ζήτημα με τις εκπομπές NOx. Για τους κινητήρες 2.0 TDI προβλέπεται μόνο μία αναβάθμιση του λογισμικού που θα διαρκεί λιγότερο από μισή ώρα. Τώρα, στην περίπτωση του 1.6 TDI -που ενδιαφέρει ίσως περισσότερο το ελληνικό πάρκο- θα υπάρξει επιπλέον και μια μικρής έκτασης αλλαγή η οποία προβλέπει την προσθήκη ενός εξαρτήματος μπροστά από τον αισθητήρα μέτρησης της μάζας αέρα. Αυτό το εξάρτημα (η VW το αποκαλεί “flow transformer”) θα εξομαλύνει την περιδίνηση του αέρα μπροστά από τον σένσορα.

Έτσι, ο τελευταίος να δίνει ακριβέστερη μέτρηση αέρα για βέλτιστη καύση στους κυλίνδρους και δίχως να επηρεάζεται η κατανάλωση καυσίμου ή οι επιδόσεις, όπως αναφέρει ο γερμανικός όμιλος. Εννοείται πως θα υπάρξει και η ανάλογη αναβάθμιση της ECU (εγκέφαλος κινητήρα), ενώ ο συνολικός χρόνος επιδιόρθωσης του προβλήματος δεν θα ξεπερνά την μία ώρα. Τέλος, να πούμε πως σχετικά με τον ντίζελ 1.2 TDI, ο όμιλος Volkswagen θα προχωρήσει σε σχετική ανακοίνωση προς τα τέλη του μήνα.

Exit mobile version