Η επόμενη Giulietta θα βασίζεται σε μία «σορταρισμένη» εκδοχή της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται ήδη στην Giulia…
Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε ο Alberto Dillilo, σχεδιαστής στην Fiat-Chrysler Automobiles, με δηλώσεις του στο βρετανικό περιοδικό Auto Express. Και αν τελικά ισχύσει κάτι τέτοιο, τότε η λογική λέει πως η επόμενη Giulietta (σε ένα περίπου χρόνο θα δούμε την τωρινή facelift) θα είναι πιθανότητα πισωκίνητη, αν και ο Dillilo είπε απλά πως «… τεχνικά αυτό θα ήταν εφικτό». Εδώ να υπενθυμίσουμε πως το μοναδικό πισωκίνητο μικρομεσαίο hatch είναι αυτή τη στιγμή η BMW 1, η οποία όμως από τη νέα της γενιά θα είναι προσθιοκίνητη.
Οπότε, μία σοφή κίνηση που θα ισχυροποιούσε την εικόνα της Alfa Romeo, θα ήταν η απάντηση με μία ολοκαίνουργια Giulietta και με κίνηση στον πίσω άξονα. Η οποία θα τόνιζε το «cuore sportivo» της μάρκας στη νέα του εποχή, με αναβαθμισμένους turbo κινητήρες και έναν νέον τετρακύλινδρο ντίζελ. Ακόμη και οι ίδιοι οι Ιταλοί είχαν τονίσει πως θα επικεντρωθούν σε τετρακίνητα και πισωκίνητα μοντέλα που θα αποτελέσουν ορόσημο στις κατηγορίες τους. Και αυτό για γίνει κάτι τέτοιο, φυσικά και δεν αρκεί μονάχα η Giulia…
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.