Δείτε μερικά από τα πιο αποτυχημένα tuning του 2015

January-With-the-BMW-320i-E30

Η αναβάθμιση ενός αυτοκινήτου έχει πάντοτε αρκετό ενδιαφέρον καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις μπαίνει πάντα και η προσωπική υπογραφή κάθε βελτιωτή…

Η οποία συνήθως αποτυπώνεται στο αισθητικό τομέα ενός εντυπωσιακού tuning-αναβάθμισης, πέρα από τις περιποιήσεις που υπάρχουν στον κινητήρα και στα μηχανικά μέρη. Αλλά η υπερβολή, δεν θα μπορούσε να μην χαρακτηρίζει από υπερβολή! Έτσι, λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Χρυσό σε μπόλικες δόσεις έχει και η Carlsson Mercedes C550 Versailles, η οποία έχει άλλο target group σε σχέση με αυτό της Brabus, καθώς απευθύνεται στους πλούσιους, πιο σωστά ζάμπλουτους Κινέζους, οι οποίοι θέλουν να νοιώθουν Λουδοβίκοι και να έχουν τις δικές τους Βερσαλλίες.

Πολύ χρυσό έχει και η Brabus Mercedes S60 Rocket 900, εντός και εκτός και μάλιστα σε τόσο μεγάλες ποσότητες που μάλλον πρέπει να σοκάρει και τους κατοίκους του Κόλπου στους οποίους απευθύνεται και που έχουν μια έμφυτη ροπή στο χρυσό και την υπερβολή. Κατά τα άλλα υπάρχουν και 900 άλογα κάτω από τα απαστράπτον καπό.

Η BMW Z4 ACZ4 5.0d της AC Schnitzer. Η οποία έχει κάτω από το μακρύ καπό της τον τρίλιτρο super diesel με τα 3 turbo, ο οποίος εδώ αποδίδει 423 άλογα και φυσικά εκτοξεύει τις επιδόσεις. Η βαφή του αμαξώματός της όμως ταιριάζει περισσότερο σε διαφήμιση πάνω σε επαγγελματικό βαν και όχι σε σπορ ρόουντσερ με τόσα άλογα.

Στο Scion iA Lowrider η διχρωμία και οι λεοπαρδαλέ επιφάνειες είναι μάλλον το λιγότερο, μιας και την παράσταση κλέβει αρχικά η μάσκα με τον αεραγωγό νταλίκας και στη συνέχεια οι χρυσές ζάντες που συνδυάζονται με λάστιχα με λευκά πλαϊνά.

Μάλλον στην Άπω Ανατολή το γούστο είναι αντιστρόφως ανάλογο του χρήματος και αυτό φαίνεται και από το Mini Convertible που έφτιαξε η Vilner για μια Κινέζα ηθοποιό το μότο ζωής της οποίας είναι «η επιτυχία δεν έχει όρια, ακριβώς όπως το σύμπαν».

Το γούστο μάλλον έχει και σίγουρα αυτοί που θέλουν να βάλουν την Forgiato Corvette Stingray στο γκαράζ τους έχουν ιδιαίτερα χαμηλό. Δύσκολα τη φαντάζεσαι να κινείται, καθώς το «παρκαρισμένη μπροστά σε κλαμπ» της ταιριάζει καλύτερα. Η αγορά της έχει νόημα μόνο αν είσαι ο ιδιοκτήτης του κλαμπ…

Κάτι που ισχύει και για την κατακόκκινη, ακόμα και στις ζάντες και τις δαγκάνες των φρένων Novitec Rosso Ferrari California T N-Largo, που ξεχωρίζει και από τα υπερβολικά φουσκώμενα ανοίγματα εξαερισμού στα φτερά. Ενδιαφέρουσες οι επεμβάσεις στον turbo των 3.900 κυβικών, που έχουν ανεβάσει την απόδοση από τα 560 άλογα στα 668.

Φουσκωμένη και μάλλον έτοιμη να σκάσει είναι η Porsche Cayenne Magnum by Techart, που απέχει πολύ από το να είναι διακριτική, όπως επεδίωξε η ίδια η Porsche να είναι η δεύτερη γενιά του μεγάλου SUV της.

Με τη διακριτικότητα έχει πάρει διαζύγιο και μάλιστα όχι συνεναιτικό και το Jeep Wrangler της MC Customs. Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις; Από το πριτσινωτό αμάξωμα, τις ζάντες των 21 ιντσώνμε το μπλέ χρώμα, από τον παραλληλόγραμμο, στενό προβολέα πάνω από το παρμπρίζ, από την μάσκα και τον προφυλακτήρα με το υποτυπώδες ρολ μπαρ;

Exit mobile version