To premium σήμα της Citroen παρουσίασε το φρεσκαρισμένο στα σημεία DS3, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης, αρχές Μαρτίου…
Οπτικά η Performance ξεχωρίζει με τα πιο φαρδιά μετατρόχιά της (μπροστά κατά 26 mm, πίσω κατά 14 mm) και τη μικρότερη κατά 15 mm απόστασή της από το έδαφος. Επίσης, ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελές με επενδύσεις από αλκαντάρα, τα φρένα της έχουν αναβαθμιστεί, το κιβώτιο είναι 6άρι χειροκίνητο, ενώ στα εξτρά περιλαμβάνεται μπλοκέ διαφορικό. Με επιπλέον χρέωση είναι διαθέσιμο, για τις πιο απλές εκδόσεις και ένα βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
citroen-ds3_2016_1000-1
citroen-ds3_2016_1000-2
citroen-ds3_2016_1000-3
citroen-ds3_2016_1000-4
citroen-ds3_2016_1000-5
citroen-ds3_2016_1000-6
citroen-ds3_2016_1000-7
citroen-ds3_2016_1000-8
ds3-facelift-2016-1
ds3-facelift-2016-10
ds3-facelift-2016-11
ds3-facelift-2016-12
ds3-facelift-2016-13
ds3-facelift-2016-14
ds3-facelift-2016-15
ds3-facelift-2016-2
ds3-facelift-2016-3
ds3-facelift-2016-4
ds3-facelift-2016-5
ds3-facelift-2016-6
ds3-facelift-2016-7
ds3-facelift-2016-8
ds3-facelift-2016-9
Όλες οι αναβαθμίσεις του DS3, εννοείται πως αφορούν και την ανοιχτή του εκδοχή, με κύριο χαρακτηριστικό την επανασχεδιασμένη μάσκα, η οποία τονίζεται από ένα χρωμιωμένο περίγραμμα, το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τους προβολείς LED, ενώ έχει μεγαλώσει και το λογότυπο της μάρκας. Επίσης, οι σχεδιαστές της DS έχουν δώσει ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση στις δυνατότητες εξατομίκευσης, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμες συνολικά 78 αποχρώσεις για το αμάξωμα.
Στο εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί το σύστημα infotainment, που πλέον διαθέτει και δυνατότητες σύνδεσης smartphones (υποστήριξη MirrorLink, Apple Car Play, Google Play κ.α.), ενώ η νέα touch-screen μειώνει δραστικά τον αριθμό των μπουτόν (συγκεκριμένα, 20 λιγότερα). Επιπρόσθετα, ο εξοπλισμός του ανανεωμένου DS3 μπορεί να περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης (μπροστά και πίσω), αυτόνομη πέδηση (για αποφυγή σύγκρουσης), σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα κ.α.