Σε πρώτη προβολή η Ferrari GTC4Lusso

Ferrari_GTC4Lusso (1)

Στην ανανεωμένη εκδοχή της, η FF δεν βελτιώνεται μόνο στα σημεία, με περισσότερη δύναμη και τετραδιεύθυνση, αλλά αποκτά και νέα ονομασία…

Προφανώς οι Ιταλοί θεωρούν πως η αναβάθμιση της Ferrari FF είναι τόσο μεγάλη που χρίζει και μιας νέας επωνυμίας. Έτσι, η GTC4Lusso, όπως λέγεται στο εξής η FF, αποκτά ένα ολοκαίνουργιο παρουσιαστικό με πιο εμφατική μάσκα, επανασχεδιασμένους προβολείς, διαφορετικό καπό, μεγαλύτερες απαγωγές στο πλάι, ενώ στο πίσω μέρος έχουν διατηρηθεί οι τετραπλές απολήξεις, αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι διπλά και τα γεφυρώνει μία πιο έντονη κύρτωση που λογικά παίζει το ρόλο μίας αεροτομής.

Ανάμεσα στις αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνεται και ο διαφορετικός πίσω διαχύτης, ενώ γενικότερα το παρουσιαστικό της GTC4Lusso είναι σαφώς πιο γοητευτικό και χορταστικό στο μάτι. Όπως και οι επιδόσεις του ίδιου V12 των 6.200 cc που εδώ αποδίδει 690 PS (από 660) στις 8.000 rpm και 697 Nm στις 5.750 rpm με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 1.750 rpm.

  • ferrari_gtc4lusso-1

  • ferrari_gtc4lusso-2

  • ferrari_gtc4lusso-3

  • ferrari_gtc4lusso-4

  • ferrari_gtc4lusso-5

  • ferrari_gtc4lusso-6

  • ferrari_gtc4lusso-7

  • ferrari_gtc4lusso-8

  • ferrari_gtc4lusso-9

Η ισχύς μεταφέρεται μέσω του γνωστού διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου 7 σχέσεων με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,4 sec (0,3 νωρίτερα από την FF) με την τελική να φτάνει τα 335 km/h. Ανάμεσα στις μηχανικές αναβαθμίσεις συγκαταλέγεται το σύστημα τετρακίνησης που αυτή την φορά συνδυάζεται με ενεργητική τετραδιεύθυνση με το σύστημα 4RM-S να συνεργάζεται στενά με το ηλεκτρονικό διαφορικό E-Diff και τα ενεργητικά αμορτισέρ SCM-E.

Ριζικά ανανεωμένο είναι και το 2+2 διάταξης εσωτερικό με το σύστημα πολυμέσων να έρχεται από την Delphi και να υποστηρίζει όλες τις νέες πλατφόρμες με οθόνη 10,25 ιντσών. Το τιμόνι έχει ελαφρώς μικρότερη διάμετρο φιλοξενώντας το γνωστό manettino με νέα μπουτόν για σύστημα hands-free, ενώ ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα υπάρχει ειδική υποδοχή για το κλειδί. Η Ferrari GTC4Lusso θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης, αρχές Μαρτίου, και αναμένουμε τα πρώτα της βίντεο!

Exit mobile version