Έχοντας το μοριακό τύπο του υδρογόνου στον τίτλο του, δίπλα στη λέξη ταχύτητα, είναι μάλλον εύκολο να καταλάβει κανείς τι αφορά το νέο project του ιταλικού οίκου.
Για το σύστημα κίνησης υπεύθυνη είναι η GreenGT, που φρόντισε να το εφοδιάσει με δύο ισχυρούς, αγωνιστικών προδιαγραφών ηλεκτροκινητήρες. Αυτοί τροφοδοτούνται παράλληλα από μία προηγμένη μονάδα κυψελών καυσίμου και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Το καύσιμο, στην προκειμένη περίπτωση, είναι υδρογόνο, που αντιδρά χημικά με οξυγόνο, σχηματίζοντας νερό, ως προϊόν της χημικής αντίδρασης. Η ίδια η εταιρία, δε, υποστηρίζει πως ο θόρυβος που κάνει ο συμπιεστής του οχήματος του δίνει μία μοναδική ηχητική υπογραφή, σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά οχήματα.
pininfarina-h2-speed-concept-debut-1
pininfarina-h2-speed-concept-debut-2
pininfarina-h2-speed-concept-debut-3
pininfarina-h2-speed-concept-debut-4
pininfarina-h2-speed-concept-debut-5
pininfarina-h2-speed-concept-debut-6
pininfarina-h2-speed-concept-debut-7
pininfarina-h2-speed-concept-debut-8
pininfarina-h2-speed-concept-debut-9