Η θεωρητική αυτονομία θα φτάνει έως τα 300 χλμ. απαλλάσσοντας τον οδηγό του i3 από το άγχος της εξάρτησης από το άδειασμα των μπαταριών…
Ο χρόνος φόρτισης σε οικιακό δίκτυο θα φτάνει έως και τις 10 ώρες, ενώ με τον ταχυφορτιστή (που πλέον λειτουργεί με 11 αντί για 7,4 kW) ο χρόνος πέφτει στις 3 ώρες. Θα υπάρχουν και ειδικές μονάδες φόρτισης συνεχούς ρεύματος ισχύος 50 kW για φόρτιση σε 40 λεπτά της ώρας και στο 80% της συνολικής χωρητικότητας. Η νέα μπαταρία χρησιμοποιείται και στην έκδοση range extender, που διαθέτει επιπλέον το μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί σα γεννήτρια φορτίζοντας την μπαταρία μετά από κάποιο σημείο. Εδώ η αυτονομία φτάνει τα 300 χλμ. (του τωρινού i3 REX στα περίπου 240 χλμ., βάσει της δοκιμής μας). Για την Γερμανία έχουν ανακοινωθεί οι παρακάτω τιμές πώλησης:
- BMW i3 (60Ah): 34.950€ (BEV)*, 39.950€ (REX)
- BMW i3 (94Ah): 36.150€ (BEV) , 41.150€ (REX)
SMS==> Audi A3 e-tron vs BMW i3 REX [test drive]
SMS==> BMW i3 [test drive]
bmw-i3-2016-1
bmw-i3-2016-3
bmw-i3-2016-2
bmw-i3-2016-15
bmw-i3-2016-30
bmw-i3-2016-11
bmw-i3-2016-12
bmw-i3-2016-13
bmw-i3-2016-14
bmw-i3-2016-18
bmw-i3-2016-19
BMW i8 Protonic Red Edition
BMW i8 Protonic Red Edition
bmw-i3-2016-20
bmw-i3-2016-21
bmw-i3-2016-22
bmw-i3-2016-23
bmw-i3-2016-24
bmw-i3-2016-25
bmw-i3-2016-26
bmw-i3-2016-27
bmw-i3-2016-28
bmw-i3-2016-4
bmw-i3-2016-5
bmw-i3-2016-6
bmw-i3-2016-7
bmw-i3-2016-8
bmw-i3-2016-9