Αρχικά μπορεί να ξενίζει μία shooting brake εκδοχή του GT86, αλλά αν το καλοσκεφτεί κανείς γιατί να μην περνούσε στην παραγωγή;
Σε σχέση με το κουπέ GT86, οι αλλαγές εντοπίζονται από την μεσαία κολώνα και πίσω, ενώ η επιμήκυνση και η πιο κάθετη διαμόρφωση του πίσω μέρους της οροφής έχει εξασφαλίζει περισσότερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (βέβαια, για πόδια παραμένει η ίδια, οπότε πρακτικά μόνο μικρόσωμοι χωρούν). Και παρά την συντηρητική και συγκρατημένη στάση των Ιαπώνων, ένα Shooting Brake θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή, διότι και όμορφο είναι και με μικρό κόστος μπορεί να γίνει η παραγωγή του…
toyota-86_shooting_brake_concept-2016-1000-1
toyota-86_shooting_brake_concept-2016-1000-2
toyota-86_shooting_brake_concept-2016-1000-3
toyota-86_shooting_brake_concept-2016-1000-4
toyota-86_shooting_brake_concept-2016-1000-5
toyota-gt86-shooting-brake-concept-10
toyota-gt86-shooting-brake-concept-6
toyota-gt86-shooting-brake-concept-7
toyota-gt86-shooting-brake-concept-8