Σε πρώτη προβολή τα νέα Audi A5 & S5

Audi-A5_Coupe-2017 (3)

Ακολουθώντας την γνωστή συνταγή οι ιθύνοντες της Audi διατήρησαν το καλούπι του απερχόμενου μοντέλου και το εκσυγχρόνισαν με το DNA του νέου A4…

Αυτή την φορά δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για άτολμη σχεδίαση -όπως στην περίπτωση του νέου Audi A4– μιας και το κουπέ σχήμα του A5 εξακολουθεί να δείχνει ελκυστικό ακόμη και τώρα που βλέπουμε τη νέα γενιά. Ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι από τους κορυφαίους (Cd: 0,25), ενώ η χρήση του μεταβλητού πλαισίου MQB είχε σαν αποτέλεσμα και τη μείωση του βάρους κατά 60 κιλά. Το ταμπλό είναι ξεπατικωμένο από το A4 με τον φουλ πίνακα οργάνων να ξεχωρίζει, το μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 1,2 εκ. με μία ελάχιστη αύξηση των χώρων και συν 10 λίτρα στο πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 465 συνολικά.

Η γκάμα των TFSI και TDI κινητήρων ξεκινά από τα 2.000 κ.εκ. και τα 190 άλογα, ενώ κορυφώνεται έως τα 286 άλογα. Οι τετρακίνητες εκδόσεις θα έχουν το νέο σύστημα μετάδοσης quattro Ultra που για λόγους οικονομίας απομονώνει πλήρως τον πίσω άξονα, ενώ το top όλων είναι το S5 με το νέο V6 των 3.000 κ.εκ.. Αποδίδει 354 άλογα (+21 σε σχέση με τον προκάτοχό του) που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,7 δλ. Τέλος, η διάθεση του νέου Audi A5 θα ξεκινήσει από το φθινόπωρο, ενώ υπολογίζεται πως στη Γερμανία θα είναι 1.000 με 2.000 ευρώ ακριβότερο.

  • audi-a5_coupe-2017-12

  • audi-a5_coupe-2017-2

  • audi-a5_coupe-2017-3

  • audi-a5_coupe-2017-4

  • audi-a5_coupe-2017-5

  • audi-a5_coupe-2017-6

  • audi-a5_coupe-2017-7

  • audi-a5_coupe-2017-8

  • audi-a5_coupe-2017-9

  • audi-s5_coupe-2017-1

  • audi-s5_coupe-2017-10

  • audi-s5_coupe-2017-2

  • audi-s5_coupe-2017-4

  • audi-s5_coupe-2017-6

  • audi-s5_coupe-2017-8

  • audi-s5_coupe-2017-9

  • Audi A5

  • audi-a5_coupe-2017-1

  • audi-a5_coupe-2017-10

  • audi-a5_coupe-2017-11

Exit mobile version