Η βρετανική φίρμα σπάνια παρουσιάζει καινούργια μοντέλα, πόσω μάλλον concept cars. Αλλά όταν το κάνει, φαίνεται να κοιτά πολύ μακριά στο μέλλον…
Rolls-Royce Vision concept, Goodwood Photo: James Lipman / jameslipman.com
rolls-royce-103ex-10
rolls-royce-103ex-11
rolls-royce-103ex-12
rolls-royce-103ex-13
rolls-royce-103ex-14
rolls-royce-103ex-15
rolls-royce-103ex-16
rolls-royce-103ex-17
rolls-royce-103ex-18
rolls-royce-103ex-19
Rolls-Royce Vision concept, Goodwood Photo: James Lipman / jameslipman.com
rolls-royce-103ex-20
rolls-royce-103ex-21
rolls-royce-103ex-22
rolls-royce-103ex-23
rolls-royce-103ex-24
rolls-royce-103ex-25
rolls-royce-103ex-26
Rolls-Royce Vision concept, Goodwood Photo: James Lipman / jameslipman.com
rolls-royce-103ex-4
rolls-royce-103ex-5
Rolls-Royce Vision concept, Goodwood Photo: James Lipman / jameslipman.com
Rolls-Royce Vision concept, Goodwood Photo: James Lipman / jameslipman.com
rolls-royce-103ex-8
rolls-royce-103ex-9
Την κίνηση αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε πίσω τροχό με τα ξεχωριστά εμπρός φτερά να φιλοξενούν μεγάλους και στενούς τροχούς 28 ιντσών με ρετρό στιλ. Στα πρώτα χρόνια της αυτοκίνησης παραπέμπει και το ότι ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να επεμβαίνει στο σχεδιασμό του αμαξώματος που έχει μήκος 5,90 μέτρων και το οποίο στη συνέχεια θα κατασκευάζεται στο χέρι. Παρόν δηλώνει βέβαια και η Έμιλυ στη μάσκα, η οποία «κρύβει» και όλους τους αισθητήρες και γενικά ότι είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των συστημάτωμν υποβοήθησης που θα διαθέτει η μελλοντική Rolls.