Σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας ελαστικών από τη Mercedes

tire_heat

Μία νέα πατέντα έρχεται να κατοχυρώσει η γερμανική εταιρία, η οποία φιλοδοξεί να χρησιμοποιεί νερό υπό πίεση για να ρυθμίζει τη θερμοκρασία των ελαστικών.

Εγκαθιστώντας μία σειρά μπεκ ψεκασμού νερού στους θόλους των τροχών, που μπορεί ακόμα και να μαζεύεται από τη βροχή, η Mercedes στοχεύει να βελτιώσει την πρόσφυση των οχημάτων της, υπό όλες τις συνθήκες. Ασχέτως του τύπου του οχήματος, των αναρτήσεων που φέρει και των ικανοτήτων του οδηγού, τα ελαστικά δεν παύουν να αποτελούν ένα πρωταρχικό παράγοντα ασφαλείας, αφού αυτά φροντίζουν για την επαφή του αυτοκινήτου με το οδόστρωμα.

Γι αυτό ακριβώς είναι σημαντικό να λειτουργούν στις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να προσφέρουν την απαιτούμενη πρόσφυση και να μην μεταβάλλεται η τριβή κύλισης τους. Το όλο σύστημα είναι αρκετά απλό στη σύλληψή του. Αισθητήρες θερμοκρασίας μπορούν να ενημερώνουν τον κεντρικό υπολογιστή του οχήματος για την κατάσταση σε κάθε ελαστικό. Εάν παρατηρηθεί υπερθέρμανση, τότε μία σειρά μπεκ μπορούν να ψεκάσουν νερό, ψύχοντας έτσι το πέλμα του ελαστικού.

Τα μπεκ αυτά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες συνθήκες, όπως για παράδειγμα σε λάσπη, ώστε να καθαρίσουν τα ελαστικά, ενώ είναι ικανά να βελτιώσουν την πρόσφυση και σε χιόνι/ πάγο, χρησιμοποιώντας πάλι νερό, το οποίο όμως θα ζεσταίνεται από το καλοριφέρ του αυτοκινήτου. Το μόνο μειονέκτημα που βλέπει αυτή τη στιγμή η εταιρία είναι η ποσότητα του απαιτούμενου νερού, καθώς η δεξαμενή δεν μπορεί να έχει πολύ μεγάλο όγκο και έτσι θα πρέπει να ανεφοδιάζεται πιθανά συχνά.

Exit mobile version