Αυτό είναι το τρίτο concept car μιας σειράς μέσα από την οποία θα προκύψει το επόμενο Outlander…
Η αρκετά φουτουριστική εμφάνιση του GT-PHEV συμπληρώνει την τριπλέτα των Concept XR PHEV II και eX Concept που είχαν παρουσιαστεί στο Τόκιο. Το σύστημα πρόωσης είναι και εδώ plug-in υβριδικό και συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα των 2,5 λίτρων σε ρόλο γεννήτριας με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) που τροφοδοτούνται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 25 kWh. Η μέγιστη ηλεκτροκίνητη αυτονομία φτάνει τα 120 χλμ., ενώ η συνολική με τον επαυξητικό κινητήρα φτάνει τα 1.200 χλμ.
Το όλο σύστημα λειτουργεί ως ένα παράλληλο υβριδικό (όπως των Chevrolet Volt/Opel Ampera, BMW i3 REX) και η ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα προσφέρει δυνατότητα torque vectoring και τετρακίνησης. Εδώ να πούμε πως το eX Concept έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για παραγωγή ως ο αντίπαλος του Nissan Juke, ενώ αν ισχύσει το ίδιο για το GT-PHEV θα τοποθετείται πάνω από το ASΧ και θα αποτελεί την high-end ναυαρχίδα της Mitsubishi.
mitsubishi-concept-suv-23
mitsubishi-gt-phev-concept-1
mitsubishi-gt-phev-concept-10
mitsubishi-gt-phev-concept-11
mitsubishi-gt-phev-concept-12
mitsubishi-gt-phev-concept-13
mitsubishi-gt-phev-concept-14
mitsubishi-gt-phev-concept-2
mitsubishi-gt-phev-concept-3
mitsubishi-gt-phev-concept-4
mitsubishi-gt-phev-concept-5
mitsubishi-gt-phev-concept-6
mitsubishi-gt-phev-concept-7
mitsubishi-gt-phev-concept-8
mitsubishi-gt-phev-concept-9