Μέχρι να πέσει τις 26 Νοεμβρίου και την δημοπρασία της RM Sotheby’s έχει αρκετό χρόνο κανείς για να σκεφτεί να επενδύσει τα χρήματα του σε ένα σπάνιο αγωνιστικό. Λέμε, τώρα…
Είχε εξελιχθεί από τον τότε επικεφαλής της Martini Racing, τον Cesare Florio, με κινητήρα τον V8 bi-turbo των 2,6 λίτρων της Ferrari, ενώ την επιμέλεια του σασί είχαν οι Abarth και Dallara. Παρόλο που η LC2 ήταν ισχυρότερη από την Porsche 956 υπήρχαν διάφορα προβλήματα αξιοπιστίας που την συγκράτησαν σε μόλις 3 νίκες και 13 poles στους 51 αγώνες που συμμετείχε.