Mazda MX-5 RF Kuro και Speedster Evolution

mazda-mx5-concepts

Δύο νέα, άκρως εντυπωσιακά πρωτότυπα, με έμφαση στο δυναμισμό και στη μείωση του βάρους σχεδίασε η Mazda, με αφορμή την έκθεση SEMA του Λος Άντζελες.

Αρχής γενομένης από το MX-5 RF Kuro, αποτελεί μία πιο σπορ εκδοχή του MX-5 RF, εφοδιασμένη με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα φρένα Brembo που χρησιμοποιούν τα MX-5 Global Cup αγωνιστικά της εταιρίας. Παράλληλα, φέρει μία OpenFlash Performance κεντρική απόληξη της εξάτμισης, τροχούς 17 ιντσών από το Global MX-5 Cup με ελαστικά BFGoodrich Rival G force και ένα satin black χρωματισμό.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού, Ken Saward, δήλωσε σχετικά: “Θέλαμε να δώσουμε στο MX-5 RF Kuro ένα πιο stealth παρουσιαστικό, που θα συμβαδίζει με το κομψό προφίλ του. Στρέφοντας την εταιρία προς αυτό που αποκαλούμε Mazda Premium, θέλουμε να αγκαλιάσουμε τη μακροχρόνια κληρονομιά μας στα μηχανοκίνητα σπορ και να κινηθούμε μπροστά με εντυπωσιακά σχέδια όπως αυτό του MX-5 RF”.

  • mazda-mx-5-rf-kuro-1

  • mazda-mx-5-rf-kuro-2

  • mazda-mx-5-rf-kuro-3

  • mazda-mx-5-rf-kuro-4

  • mazda-mx-5-rf-kuro-5

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-1

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-2

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-3

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-4

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-5

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-6

  • mazda-mx-5-speedster-evolution-7

Σε ο,τι αφορά το πρωτότυπο MX-5 Speedster Evolution, δείχνει μάλλον περισσότερο με στοίχημα των μηχανικών να κατασκευάσουν το ελαφρύτερο δυνατό MX-5, επιτυγχάνοντας συνολικό βάρος μόλις 898 κιλών. Για να το πετύχουν αυτό, μεταξύ άλλων, αντικατέστησαν τον κλασικό πίνακα οργάνων με μία οθόνη, μέρη από τα μπροστινά φρένα της Brembo με άλλα, ελαφρύτερα, καθώς και την συμβατική μπαταρία με μία Braille GreenLite G20 που ζυγίζει μόλις 2 κιλά. Πέραν αυτών, το εν λόγω πρωτότυπο εφοδιάζεται με ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αγωνιστικά σλικ ελαστικά της BFGoodrich, ενώ είναι βαμμένο στον White Ether χρωματισμό της εταιρίας.

Exit mobile version