H 2η γενιά ενός από τα καλύτερα fan-to-drive πισωκίνητα κουπέ θα λανσαριστεί σε περίπου δύο χρόνια…
Πιθανότατα το νέο GT86 να αποτελέσει προϊόν συνεργασίας ξανά με την Subaru, αφού υπάρχουν λίγες πιθανότητες η Toyota να κινηθεί αυτόνομα και ακόμη λιγότερες να διευρύνει περαιτέρω την συνεργασία της με την BMW. «Δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε με την Subaru. Αλλά το concept που υπάρχει με το χαμηλό κινητήρα, το θέλουμε. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να συνεχίσουμε με την Subaru» είπε ο Schlicht σε συνέχεια δηλώσεων του στο βρετανικό Autocar. Αυτό που θα χρειαστεί, πάντως, το επόμενο GT86 θα είναι περισσότερη δύναμη και ίσως ένα καλό τούρμπο (άσχετα αν θα υπάρχει boxer ή όχι).